Ga naar inhoud

windows live messenger 2009 slaat spontaan vast of valt ineens weg

ruud jansen

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je enig idee wanneer de update gebeurd is ? Je zou met systeemherstel eens terug kunnen gaan naar een datum voor deze upgrade en dan kijken of de problemen opgelost zijn. Zo weet je zeker dat het aan de WLM-upgrade ligt en kan je andere oorzaken uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is WLM9 zojuist toch weer 's weggevallen op deze pc; 1 keer na 2 dagen valt mee; ik ben erger gewend...

Op m'n andere pc (waar geen hijackthis e.d. op gedraaid hebben) echter ook pas 2 keer 1 van de 4 msn's die ik steeds opstart.

Een vriend van mij heeft ook het probleem dat WLM9 soms ineens wegvalt.

WLM9 slaat echter niet meer vast wat tot voor kort ook regelmatig gebeurde.

Het gevoel dat de fout niet bij mijn pc's ligt maar bij WLM9 (mogelijk in combinatie met de patches), bekruipt mij steeds meer.

Al vind ik het wel weer vreemd dat ik d'r op internet niets over kan vinden.

Hebben de deskundigen hier, misschien nog advies of enig idee wat nu de oorzaak is van het plotseling wegvallen van WLM9?

aangepast door ruud jansen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gevoel dat de fout niet bij mijn pc's ligt maar bij WLM9 (mogelijk in combinatie met de patches), bekruipt mij steeds meer.

Al vind ik het wel weer vreemd dat ik d'r op internet niets over kan vinden.

Hebben de deskundigen hier, misschien nog advies of enig idee wat nu de oorzaak is van het plotseling wegvallen van WLM9?

Je bent niet alleen met de idee dat WLM9 bij herhaling de oorzaak is van véél problemen momenteel ... alleen geraken we er - door de diversiteit van de moeilijkheden - niet echt achter waar de specifieke oorzaak ligt. En daar zal de W van WLM zelf zeker niet over communiceren :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat jullie hier iets aan hebben:

Ik krijg of helemaal geen foutmelding of de volgende foutmelding:

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1000) in bron (Windows Live Messenger) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: msnmsgr.exe, 14.0.8089.726, 4a6ce533, kernel32.dll, 5.1.2600.5781, 49c4f537, 0, 00012afb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.