Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe laptop

loover1

Aanbevolen berichten

Hallo,

Binnenkort wil ik een nieuwe netbook of een niet al te zware laptop aankopen.

Ik zoek een portable voor polyvalent gebruik, zoals : surfen op het web , electronisch mailen, downloaden en bekijken van video's, bewerken van digitale foto's (Picasa) - maar zeker niet voor computerspelletjes.

Met AZERTY toetsenbord; licht gewicht belangrijker dan autonomie.

Budget : < 490 €.

Vragen :

- netbook of niet al te zware laptop

- welke min. configuratie vereist

- aanbevelingen : merk, type ?

Indien U antwoorden, suggesties, aanbevelingen heeft, aarzel niet om mij te contacteren.

Dank bij voorbaat voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook eens kijken voor een Asus K50IJ-SX145V notebook. Dat is wel 9 euro boven je budget. Maar dat heeft een deftig cpu'ke. Tov die msi laptop die een celeron cpu heeft gaat dat toch een serieus merkbaar prestatie verschil opleveren.

prestaties van echte 9-10 inch netbooks zijn nul in vergelijking met deze notebook. Maar verwacht niet dat deze notebook een snelheids monster is. Voor 500 euro kan je geen porshe kopen ;-)

Natuurlijk is een 9-10 inch netbook ivm een 15 inch laptop wel een pak mobieler en gaat ook langer mee op batt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.