Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Misschien kan ik het bestandje verder bewerken?

Op de achterkant kan ik dan de tekst schrijven. De foto's gaan we wel ook op de achterkant plaatsen dan. Bedankt voor het idee van de schikking. Ziet er zeer goed uit. Merci !

Geplaatst: (aangepast)

yep, ik bezit photoshop. Ben momenteel erover lessen aan het volgen in de avondschool (photoshop).

Er zou nog plaats moeten komen voor 3 foto's en wat tekst (wanneer en waar het doorgaat). Waar zouden we dit als beste plaatsen? Voor- of achterkant?

aangepast door Kurtt
Geplaatst: (aangepast)

oei probleempje

ik kan de rapidshare link enkel downloaden als ik premium member ben, maar ik ben geen premium member bij rapidshare

ok het lukt nu blijkbaar wel.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Welk zijn de gebruikte lettertypes?

(namen)

- van onder andere de tekst "Bart & Chantal" ? (ik heb dit lettertype niet op mijn pc)

Kan je misschien zelf even uploaden met de aangepaste tekst "Bart & Chantal (er staat nu Bart en Chantel)"

Geplaatst:

Kan je misschien zelf even uploaden met de aangepaste tekst "Bart & Chantal (er staat nu Bart en Chantel)"

Hoe heet het gebruikte lettertype bij de tekst "bart en chantal" ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.