Ga naar inhoud

W7 en internet verlies

Nigihayami

Aanbevolen berichten

hey mensen,

ik heb een probleempje

ik had dit al voordat ik windows 7 installeerde

maar sinds ik W7 heb is het alleen maar erger geworden.

mijn internet valt telkens weg en het is om gek van te worden.

hij laat zo zeer niet ziend at internet weg is maar ik merk het aan mijn msn steam en xfire die vallen telkens uit en willen dan voor een paar sec niet reconnecten.

ik ben geen expert in computer dingen helaas >.<

maar we gebruiken een router (sitecom) en modum

daarop staan 2 pc's gelinkt en nu kunnen de 2 laptops ook niet meer draadloze connectie maken sinds w7 erop staat

ik heb gekeken bij mijn hardware en alles is goed geinstalleerd, er staat alleen een klein ! bij coprocessors(geen idee wat dit inhoud).

ik vraag ook geen hulp meer aan mijn vader want die reageert alleen maar boos en alles is W7 zijn schuld >.>

weet iemand wat het kan zijn wordt er echt gek van heb zelf een maand betaling vergooit aan WoW omdat ik niet kon spelen hierdoor

MVG

Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 is heel gemakkelijk wat internet betreft.

Kan je coprocessors een screen maken van de hardware door op toets PRT SCR te klikken en plakken in tekenprogramma.

Upload dat.

Als je nog Windows 7 beta nog gebruikt dan moet ik uw vader 100% gelijk geven maar als je de nieuwe versie 7 hebt dan moet ik uw vader 100% ongelijk geven wat betreft internet.

Welke moederbord of Merk en type PC hebt je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.