Ga naar inhoud

Config nieuwe game PC

Silver

Aanbevolen berichten

Hallo allen!

Mijn laptop toont sporen van verzadiging en wil mij de komende tijd vooral toeleggen op het ontwerpen van veel grafisch geweld.

Daarom dat ik programma's zoals Photoshop, InDesign en dergelijke ga laten installeren en dit asap. Daarnaast ben ik een fervente gamester en zou mijn hobby tenvolle willen benutten met mijn nieuwe pc in spé.

Er zouden dus veel zware programma's op gezet worden, veel games, met andere woorden, veel grafische kracht.

Ben maar een onwetend vrouwmens, vandaar dat alle hulp enorm welkom en uiterst dankbaar in ontvangst genomen wordt!

Mijn budget is zo'n 1600 euro, dit zonder scherm.

Kunnen jullie me even voort helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-pierre is er zijn een paar dingen die precies niet helemaal kloppen.

Je hebt twee kasten en twee voedingen genomen?

Gewoon een foutje neem ik aan?

En je hebt 6GB geheugen, terwijl het moederbord/processor maar dual channel aankan.

Dus je kan best 2 x 2GB geheugen nemen zoals OCZ Platinum 1333Mhz CL7.

En zo'n duur moederbord is niet echt nodig lijkt me, ze is niet echt van plan om te gaan overklokken enzo.

Een goedkoop Asus, Gigabyte of MSI bordje zou volstaan, niet?

Voor de rest zit het wel snor...

Nu nog even wat vragen aan Silver, moet er Windows bij in de prijs?

Moet de winkel het systeem samenstellen, of ga je dat zelf doen/laten doen?

En een Blu-ray brander/speler heb je dat nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er zitten inderdaad een paar foutjes in die ik dacht opgelost te hebben maar blijkbaar dus niet,hiervoor mijn excuses.

Zal vanavond een nieuw linkje posten waarin alles juist staat.xD

=1&product[234412]=1&product[225309]=1&product[225348]=1&product[226359]=1&product[236271]=1&product[42465]=1&product[35578]=1"]DIT is de goede.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.