Ga naar inhoud

[OPGELOST] Outlook Express

Ivan

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...

Ook ik had problemen met Outlook Express. Ik kreeg bepaalde mails zelfs dubbel binnen en toen ik een auto reserveerde bij Avis op Schiphol, bleek men de aanvraag zelfs dubbel te hebben binnen gekregen. Het bleek dat mijn Spyware programma niet meer was geactiveerd en nadat ik Spyware Doctor van PC Tools weer had geinstalleerd, waren de dubbele mails verdwenen.

Maar voor de zekerheid open ik nu eerst de e-mail van mijn provider Orange. En dat werkt perfect.

Maar ik weet nu niet als ik eerst Outlook Express open of ik dan weer een link in een mail kan aanklikken. Want dan loopt mijn systeem vast en kan ik dus die link niet meer openen en dan ben ik hem dus kwijt. Want ik moet dan mijn pc hard sluiten.

Bovendien kon ik vrijdag niet een e-mail met veel bijlagen versturen. Dus het werkt nog steeds niet goed.

Dus de twijfel over Outlook Express blijft.

Het verzenden van (lange) mails met Outlook Express gaat nog steeds perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitleg spreekt over problemen na een upgrade naar IE 7 en die upgrade is niet gebeurd.

Mvg

Ivan

Klopt inderdaad, maar een ander programma kan de fout veroorzaakt hebben, wat iemand hier ook al eens had, en dit gaf wel de oplossing

proberen dus !

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 1 maand later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.