Ga naar inhoud

PC valt telkens weer uit

MustiQue33

Aanbevolen berichten

Mijn broer heeft een computer gekregen van een vriend van hem, dat een maand geleden uitstekend werkte, maar dat nu niet meer werkt.

Het probleem is nu eigenlijk dat nadat hij opstart na 10 seconden weer vanzelf uitvalt? Waar kan het probleem liggen, ik heb al geprobeer de voeding te veranderen en dat helpt ook niet.

Mijn buurman zei dat het evt aan het overhitting van de processor kan liggen, maar dat is ook moeilijk want er zitten er 4 ventilators op of hoe je dat ook noemt.. Iemand een idée?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de specificaties van het systeem?(moederbord,cpu,geheugen,videokaart)

Het uitvallen van een pc kan vele oorzaken hebben.

Weet ik niet en aangezien ik niet in windows geraak kan ik het niet zien, maar ik zal het eens vragen aan de vorige eigenaar..

---------- Post toegevoegd om 18:40 ---------- Vorige post was om 18:39 ----------

Geraak je in veilige modus? (F8)

Valt hij in veilige modus ook uit na 10 seconden? Zonee, dan is er spyware op de pc.

Laat staan veilige modus, ik geraak niet eens verder dan mijn bios check.. Na 5-10 seconden valt hij weer uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.