Ga naar inhoud

Radeloos, pc valt uit (vreemd:S)

yesse

Aanbevolen berichten

Als ik mijn pc opstartte en hem liet staan op het inlog scherm wou hij weleens opniuew osptarten en weer op het inlogscherm terecht komen om dat vervolgens weer te herhalen todat ik me inlogde en hij wel gewoon normaal deed.:s

dit ging van kwaad tot erger. Na een tijdje haalde de pc de inlogscherm niet eens meer als ik hem aandeed en viel hij uit zonder opniuew op te starten:argh:

Ik heb toen wat fora afgestruind en stuitte op, lekke condensator: is het niet. verhitte CPU:de koelpasta zag er wat opgedroogd uit toen ik de cpu koeler eraf haalden om deze schoon te maken, dus heb ik de pasta vervangen door een nieuw egaal laagje, na eerst natuurlijk goed de oude te hebben verwijderd.:D

Hierna deed ie het een slordige 2-3 weken maar daarna was het weer raak. Van het eerst opniuew opstarten vanaf het inlogscherm naar gewoonweg uitvallen.:bawling:

Wat wellicht interessant is om te melden is dat er na het uivallen het bericht POWER SAVING MODE wordt getoond ipv het gebruikelijke GOING TO SLEEP. En heb ik ook weleens het bericht OVERCLOCKING FAILED gezien terwijl ik nog nooit heb overgelocked.

Ook is het opmerkelijk dat als hij uitvalt en ik hem daarna weer aandoe hij steeds korter aan blijft. na zon 8 keer booten blijft hij nog maar 5 sec aan.

ik zou vooral wat hebben aan iets wat ik in de bios al zou kunnen veranderen zoals niet uitgaan bij een error oid. ik heb soms net genoeg tijd om de bios in te gaan om hier iets te kunnen wijzigen.:-)

op naar de specs:

2x Kingston HyperX 2GB DDR2-1066 kit (2x1GB) DIMM

Sparkle GeForce 8800GT 512MB DDR3 PCI-e 2xDVI HDTV

Optiarc AD7203s 20x DVDRW LS SATA silver (bulk)

Samsung SpinPoint T166 320GB 3.5i SATAII 7200rpm 16MB HDD

Gigabyte Triton miditower (Silver)

Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz 6MB LGA775 CP

Sirtec High Power 500W ATX 12cm fan

Asus P5K - Intel® P35 - LGA775

Vista Ultimate 32 BIT

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.