Ga naar inhoud

Samenstelling Game PC 1200 euro goed?

briandk

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

Mijn naam is Brian en ben van plan een nieuwe game PC aan te schaffen van rond de 1200 euro. Dit is wat er tot nu toe uit is gekomen na wat onderzoek. Graag hoor ik jullie meningen over deze pc en eventuele suggesties/verbeteringen die ook prijs/kwalitatief verantwoord zijn.

Mobo: Asus P6T SE, ATX iX58

Processor: Intel core i7-920

Grafische kaart: Asus Radeon HD5870

Hard disc: Western Digital Caviar black 640 GB 7200 tpm, 32mb

RAM: OC2 Gold XTC Triple channel kit, 1600, 8,

Voeding: OCZ ModXtream Pro

Kast: Cooler Master HAF 922, midtower

CPU Koeler: Scythe Mugen 2

DVD-rom: Samsung SH- S223B

Ik wil de optie open houden om er later nog een videokaart bij te plaatsen, dus waarschijnlijk moet ik een andere voeding erin zetten. Verder vroeg ik me ook af wat een aantal goede winkels zijn om dit te bestellen buiten Azerty en Alternate om. Uiteindelijk moet de PC door het bedrijf in elkaar gezet worden. Graag hoor ik wat er beter kan.

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie. Alleen wilde ik juist de optie open houden een extra kaart in de toekomst te kunnen toevoegen. Helaas heb ik geen idee welke voedingen voor een eventuele crossfire in de toekomst nu goed zijn. Als u toevallig weet welke moederborden er goed zijn voor dit systeem, met een goede prijs/kwaliteit verhouding zou ik erg geholpen zijn. Wat betreft mijn kast, is deze alleen beter voor de looks of het werkelijk functioneel zoeen dure kast te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt altijd voor een zwaardere voeding gaan uiteraard maar volgens mij

kun je gemakkelijk met die voeding van 650Watt crosfire draaien.

Wat die kast betreft is die zowel functioneel als voor de looks,die heeft een

zeer goede airflow en is van voldoende koeling voorzien.;-)

Even op die voeding terug komen en mezelf een beetje corigeren.

Voor een tripple crosfire opstelling en een overclockte I7 920 word 8a900Watt geadviseerd.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.