Ga naar inhoud

Problemen met Toshiba Externe harde schijf

Jannette412

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een Tochiba Externe Harde schijf en deze werkt ineens niet meer goed. Als ik ;m aanzet, dan verschijnt ie niet bij "Computer" en het lampje blijft knipperen, maar er gebeurt verder niets.

Kan iemand mij hierbij verder helpen?

Ben ik alle gegevens kwijt, of kan ik de gegevens op de één of andere manier nog naar boven halen?

Ik hoor graag van iemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie ontvangen via mail.

Ik heb geprobeerd om de schijf op een andere pc aan te sluiten, maar hij wordt gewoon niet zichtbaar. Het lampje blijft maar rood-blauw knipperen en start niet verder op.

De computer kent hem gewoon niet.

Ben ik nu alle informatie kwijt?!?!?!? Helphelp.....

groetjes Jannette412

Als het lampje blijft knipperen is er iets mis met de schijf zelf of met de electronica in de behuizing.

Als er nog garantie op zit, kan je ze gewoon terugbrengen naar de verkoper.

Als er geen garantie meer op zit, kan je proberen om de schijf uit de behuizing te halen en in een pc in te bouwen. Als je dan de schijf weer kan lezen, kan je ze laten zitten als extra schijf of je gegevens recupereren.

Je kan dit ook laten doen in de winkel of door iemand die er verstand van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.