Ga naar inhoud

mailbox

locatiekok

Aanbevolen berichten

Reactie gekregen via mail.

Het bericht is als volgt:

Het bericht in de blauwe bovenbalk zegt "windows mail reageert niet", en van avg 9 hoor ik diverse negative berichten, sterker nog mijn vrouw heeft windows xp en onze kinderen hebben dat ook op hun desktop geinstalleerd en beiden geven nu iedere keer een blauw scherm.

Ik moet zeggen dat ik vista sowieso langzaam vind, maar dat is algemeen bekend!!!

Ik heb mijn laptop zo ingesteld dat hij de beste prestatie moet leveren en heb ook al mijn berichten al een keer verwijderd.

Wellicht ben ik ietwat ongeduldig, maar dat neemt niet weg dat ik het hoogst irritant vind.

Groet,

Ronald

Het bericht in de blauwe bovenbalk zegt "windows mail reageert niet"
Hier kan je enkel maar wachten tot de melding verdwijnt of via taakbeheer de toepassing sluiten en herstarten.
van avg 9 hoor ik diverse negative berichten, sterker nog mijn vrouw heeft windows xp en onze kinderen hebben dat ook op hun desktop geinstalleerd en beiden geven nu iedere keer een blauw scherm.
AVG heeft die bugs reeds opgelost. Ik heb zelf AVG 9 Free op een XP home en ik heb er geen problemen mee.

Ben je zeker dat die blauwe schermen door AVG komen?

Wat is de foutmelding die er op het blauwe scherm komt?

Misschien moet je het automatisch hestarten uitschkelen om de foutmelding te kunnen lezen en noteren.

Kan je die foutmeldingen hier eens posten, eventueel in een nieuwe discussie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie gekregen via mail.

Hier kan je enkel maar wachten tot de melding verdwijnt of via taakbeheer de toepassing sluiten en herstarten.

AVG heeft die bugs reeds opgelost. Ik heb zelf AVG 9 Free op een XP home en ik heb er geen problemen mee.

Ben je zeker dat die blauwe schermen door AVG komen?

Wat is de foutmelding die er op het blauwe scherm komt?

Misschien moet je het automatisch hestarten uitschkelen om de foutmelding te kunnen lezen en noteren.

Kan je die foutmeldingen hier eens posten, eventueel in een nieuwe discussie.

Okay,

Ik begrijp dat ik tav 'windows mail' gewoon geduld moet hebben, dus moet wachten!

Tav de blauwe schermen op de computers van de anderen het volgende; Er is al iemand bezig voor de laptop om eea na te kijken en wb de desktop van de kids, zij hebben een herstelpunt gedaan en deze werkt nu weer als vanouds.

Ik wil je bedanken echter bedanken voor het meedenken tav 'windows mail', weelicht tot een andermaal.

Groet,

De Locatiekok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.