Ga naar inhoud

Externe schijf Lacie 500

Aanbevolen berichten

Beste,

Schijf is tweedehands gekocht. Er staat muziek en foto's op. Ik ondervind dat ze ZEER traag gaat, als ik bvb van folder wil veranderen. Bovendien Vindt ik plots een pak van mijn muziekbestanden niet meer terug, alhoewel dat de bestanden nog steeds de plaats innemen op de schijf, ik zie ze gewoon niet meer vermeld als ik op de folder klik. Alle muziek is daar tot en met de letter G. Als ik de schijf opnieuw opzet start er een "autoplay" , zeer vervelend! hoe zet ik dat af?

alle hulp welkom! bedankt vooraf en groetjes! F:viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De autoplay kan je als volgt uitschakelen.

Open de verkenner en selecteer de LaCie schijf. Klik dan met de rechter muisknop en kies eigenschappen. In de tab automatisch afspelen (autoplay) kan je aangeven dat er geen actie moet genomen worden. Dit stel je in en bevestig met "Toepassen"

Je kan er eens een schijfcontrole op uitvoeren en defragmenteren en zien wat het resultaat is. Beide functies zitten op de tab "extra" (tools) van de eigenschappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.