Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

IT-Service.be Casemodding, Watercooling & Computershop

Sapphire RADEON HD4670 512MB | Grafische Kaarten Prijzen, aankoop, tests en reviews - Kelkoo

http://www.azerty.nl/producten/zoek/?GRID%5B970%5D=on&GRID%5B968%5D=on&GRID%5B1212%5D=on&LEVERTIJD_MAX=on&v_uitgebreid=off&PAGINA=1&ZOEKTERMEN=HD4670&SORTERING=levertijd_asc

Google kan je ook voordeel opleveren, Wss is er een winkel vlak bij je in de buurt, en dan kan je, ook al zou de prijs iets meer zijn, nog goedkoper af zijn doordat er geen verzend-kosten bij zijn ( plus de service nadien als er iets mis is, en zij steken dat ding er zelfs nog in voor jou als je het een beetje kan uitleggen )

aangepast door Sam Buru
Geplaatst:
Die bedoel ik inderdaad, maar jou moederbord ondersteunt die automatisch, dus daar moet je normaal niets aanpassen.

Het is niet verplicht om aan te passen want Modern Warfare 2 zal je wel kunnen draaien.

Met hele slechte kwaliteit en schokjes weliswaar :)

Geplaatst:

call of dutry MW2 kan je heus wel draaien op deze processor hoor, geen probleem, maar zorg dat je een stevigere videokaart hebt, dat is echt belangrijk, dus zoals aarondk1 zegt een 4670, of kijken of je ergens goedkoop een 4850 (of 4870) op de kop kan tikken 2e hands!

ter vergelijking, ik heb zelf MW1 gespeeld op een Sempron 3300+ ja dat is socket 939!

met maar 1 GB ram en een Ati X800 en dat speelde perfect.

dus een C2D die hij heeft moet het echt wel kunnen met MW2 !

Geplaatst:

Qua prijs scheelt het niks... ( 5 à 10€ ) voor zover ik heb gevonden, dus de 1 GB lijkt me de beste keuze...

Over uw voeding weet ik niet veel... Dat kan je best zelf zien door de pc open te doen, en te kijken op de sticker die erop plakt...

Geplaatst:

Een HD4670 trekt heel weinig stroom, het zal niet zoveel schelen tov een 7650 GS.

De HD4670 heeft ook geen stroom aansluitingen, dus maximaal verbruikt die 75W.

Laten we zeggen dat een 7650 GS ongeveer 40W verbruikt, dus het zou wel moeten werken met de voeding.

Ik denk dat je systeem dan wel redelijk gebalanceerd is, als de kloksnelheid van de processor wat hoger zou liggen zou het de perfecte combo vormen.

Geplaatst:

Ik ga me dus deze aanschaffen bij Azerty:

N.jpg

Gigabyte GV R467ZL-1GI - Grafische adapter - Radeon HD 4670 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB DDR3 - Digitale Visuele Interface (DVI)

Marketing description is not available.

Direct uit voorraad leverbaar

€ 60,77(€ 51,07 excl. BTW)

• M.jpg

Kenmerken

• Productbeschrijving
  • Gigabyte GV R467ZL-1GI - grafische adapter - Radeon HD 4670 - 1 GB

• Type apparaat
  • Grafische adapter

• Type bijvoegsel
  • Insteekkaart

• Interfacetype
  • PCI Express 2.0 x16

• Grafische processor/leverancier
  • ATI Radeon HD 4670

• Ondersteuning voor API
  • OpenGL 2.1, DirectX 10.1

• Videogeheugen geïnstalleerd (max)
  • 1 GB - DDR3 SDRAM

• Vista Certificatie
  • Compatibel met Windows 7

• Conformiteitsnormen
  • RoHS

Is dit een goede keuze? Moet ik rekening houden met PCI of AGP?

Nadien kan ik nog voor de E6600 gaan, mocht ik meer willen.

Geplaatst:

Ja dat is een goede keuze.

Uiteraard moet u rekening houden met AGP en PCI-E want dat zijn 2 totaal verschillende standaarden.

Huidige standaard is PCI-E en de voorloper van die standaard is AGP.

PCI-E is dus vele malen sneller dan AGP.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.