Ga naar inhoud

kan .docx niet openen

Meneertje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb openoffice.org writer en kan hiermee geen.docx openen. Heb op het internet dit gedownload : Download details: Microsoft Office Compatibility Pack for Word, Excel, and PowerPoint 2007 File Formats

Maar het gaat nog steeds niet om .docx te openen. .odt en .doc gaat wel.

Weet iemand wat het probleem is? Ik weet dat ik niet de volledige versie van vista of van office heb (weet niet welke van de twee; is een gratis versie), heeft het daar iets mee te maken?

Alvast bedankt voor de hulp!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oxygen Office Professional trekt op Open Office . En is ook in het nederlands. Het is dus een soort Open Office Plus.

Met deze aangepaste versie van Open Office (dus de Oxygen Office Professional) kan je wel standaard docx documenten openen!

Het is hier te downloaden in het nederlands

OxygenOffice Professional 2.4.1 - downloads - ZDNet - pagina: 1

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is voor mij nieuw.

Ik zelf gebruik versie 3.1.1 en ik kan alleen .doc openen en of opslaan en geen .docx!!

Ik heb hem nochthans gisteren van de site af gehaald!

Ik gebruik ook versie 3.1.1 in Ubuntu wel te verstaan. Misschien bestaat het niet in de Windows-versies :tongue:

post-7171-1417703906,1331_thumb.jpg

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik bovenaan op het menu "help" en daarna op "over openoffice". Daar staat ergens het versienummer.

Normaal zie je dat ook staan als je Writer opstart.

Veel belang heeft het nu niet aangezien het waarschijnlijk bij de Windows-versie niet mogelijk is om docx documenten te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.