Ga naar inhoud

Tweedehands Game PC

Aanbevolen berichten

Zeer Complete Uber-High-End PC Te koop/ Te ruil

Ik verkoop/ruil mijn pc hier dus. Reden hiervoor is dat ik niet meer game, photoshop of videobewerking doe.

De pc is volledig in elkaar gestoken door mij met de allerhoogste kwaliteits-hardware dat beschikbaar is.

Specificaties :

Scherm : Samsung Syncmaster 2233SN ( 22"scherm - FULL HD )

Coolermaster CM690 ( behuizing )

AMD Phenom Quad-Core 9600 ( 4X 2.3Ghz )

4GB DDR2-800 ram geheugen

EVGA GeForce 8800GT POWERCLOCKED VERSIE 512 MB DDR3 ( Draait van fabrieksaf aan al sneller dan de gewone 8800gt )

Western Digital 500GB Hoofd HDD ( 7200rpm/16MB ) | Samsung 1 Terabyte Data HDD ( 1000GB )

11X USB 2.0 (6 achter pc - 2 op pc - 1 voor pc - 2 op toetsenbord)

Raptoxx RT-850EBAD ( 850Watt UBER-Stabiele voeding )

Samsung DVD-Writer

Alles in 1 geheugenkaartlezer ( SD/SmartMedia/CompactFlash/MS- Pro / USB 2.0 )

Extra's :

Zalman ZM-MFC1 ( Fan speed controller )

Scythe Ninja Koeler ( 5 Heatpipes + 120mm fan )

3X 120mm fans Voor goede airflow en koeling

Randapparatuur :

Philips amBX 2.1 Systeem volledig met alle lichten en koeling, trilfuncties etc

Logitech G15 ( qwerty, verlichte toetsenbord met schermpje en gametoetsen )

Logitech MX518 ( gamemuis met verstelbare dpi )

Op de pc zijn er 3 besturingssystemen namelijk Windows 7 Ultimate, Windows Vista Ultimate en Windows Xp Pro dus voor ieder wat wils. Allemaal zijn legitiem en updates gaan allemaal zonder problemen.

Bijna alle onderdelen hebben nog garantie ( d.m.v. factuur uiteraard )

en ik geef je nog een 6 maand persoonlijke garantie op hele pc.

Het liefst zou ik willen ruilen tegen een Macbook Pro, Macbook Air, Imac of dergelijke of tegen een zeer goed bod.

Aub geen funbieders wetende dat het randapparatuur en extra's alleen al meer dan €600 kosten.

Zeer Complete Uber-High-End PC Te koop/ Te ruil - Te koop op 2dehands.be

Lijkt jullie dit iets? Waar moet ik op letten als ik een tweedehands game pc zou willen aanschaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje geduld is hier wel op zijn plaats, we zijn ook maar vrijwilligers en zijn niet constant bezig.

Ook heb ik je vorige discussie verwijdert, als er je een discussie perongeluk verkeerd plaatst mag je altijd een PM naar een (super)moderator, of admin sturen.

Wij zullen deze dan wel op de goede plaats zetten, een tweede topic openen is dus niet nodig!

Kijk eerst en vooral goed uit naar de verkoper, kijk of je meer dingen van hem kan vinden.

Of hij/zij al enige ervaring heeft en of hij al feedback gegeven heeft.

In dit geval ziet het er goed uit en lijkt hij te vertrouwen.

Mensen die op 2dehands.be een pc verkopen willen meestal geld verdienen, dus ze zullen altijd meer vragen dan het eigenlijk waard is.

Als de 999 euro voor alles is lijkt mij dat geen slecht begin, begin te bieden vanaf 800-850 euro.

Dit is te weinig, maar je kan best laag beginnen en dan wat opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

reactie van verkoper:

De onderdelen verschillen van een maand oud tot een jaar. De prijs is uiteraard nog bespreekbaar, wat heb je er soms voor over ?

Ik heb er 3 OS'en opgezet omdat ik niet weet welke OS de koper het liefst zou hebben dus als alle drie eropstaan kan hij/zij gewoon de andere verwijderen.

Internet wordt er het meeste op gebruikt nu, dus zogoed als geen belasting. Vroeger nog wat counter-strike maar belast de pc niet meer als een flash filpje.

Ik heb de pc zelf in elkaar gestoken en heb door de jaar upgrades doorgevoerd.

Ik speelde Crysis en Crysis Warhead op de hoogste instellingen en dat ging perfect. Wel niet op de allerhoogste resolutie want dat kan nog altijd geen enkel pc denk ik :D

maar je hebt zoiezo beter beeld dan een PS3 of een X360.

Alle software is legitiem geïnstalleerd, geen licentiestickers. Backup cd's zijn erbij.

De koeling is goed, er zijn enkel maar 120mm fans in de pc en op de processor is er een Scythe Ninja Infinity koeler dus maakt weinig geluid.

Bij het ( hardcore ) gamen maakt de Videokaart waezt geluid aangezien die dan op zijn volledige toeren draait maar die kan je beperken door die veilig tot maximum 60% te laten draaien.

Facturen heb ik niet omdat alles op naam en bedrijf is laten zetten, ik kan je wel de aankoopdatums van alle producten geven.

Stickers zijn er niet omdat de Os'en van het internet gedownt zijn ( warez dus ), ze zijn wel legaal en updaten zonder problemen.

Ik wil je anders nog wel een korting geven om een Legale Win 7 te kopen moest u dit een probleem vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit iets niet juist met de besturingssystemen (os), ze zijn gedownload illegaal maar hij zegt dat ze legaal zijn.

Ofterwijl heeft hij nog een licentie liggen ofterwel is hij niet te betrouwen.

Ik denk dat je er van uit kan gaan dat die besturingsystemen niet goed is, alhoewel dat zal je is moeten doorvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.