Ga naar inhoud

Advies Nieuwe Game PC

Aanbevolen berichten

Ik denk eraan een nieuwe game PC te kopen want mijn 'oude' Medion 8818 blijkt niet meer te voldoen om games zoals Crysis en COD MF2 naar behoren te spelen.

Verder ga ik hem nog gebruiken voor multimedia (muziekverzameling, foto-albums, wat films) en gewoon internet gebruik (mail, surfen, youtube).

Ik maak gebruik van mobiel internet.

Verder heb ik een webcam en speakerset (Hercules XPS210) die ik wil behouden, tenzij de speakerset niet meer zou voldaan aan de eisen.

Al de rest mag aangeschaft worden: desktop, scherm, muis, toetsenbord, muismat, headphone (vergeet ik nog iets?). Dit alles georiënteerd naar het gamen uiteraard.

Toetsenbord en muis optisch maar NIET wireless.

Ik hoef niet het beste van het beste, de prijs-kwaliteit is ook belangrijk.

Lawaai wens ik zoveel mogelijk te beperken dus hierin mag geïnvesteerd worden.

Uiteraard spelen de looks ook hun rol.

Assemblage en installatie Windows7 inbegrepen.

Budget: 1000-1500 euro.

De site Azerty wordt hier aangeraden maar hoe zit het met service en toetsenbord (azerty-querty)?

Mvg,

Stijn

aangepast door Metoostijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Service is goed vind ik, en veel andere mensen ook.

Hier zijn al heel wat mensen die daar kopen en tevreden zijn, en hier vind je nog wat ervaringen.

De meeste toetsenborden zijn daar voor de Nederlandse standaard, wil je dus Azerty zal je goed moeten kijken.

Er zijn er wel met de Belgische indeling, en dat staat dan ook aangegeven.

Na mijn examen Frans stel ik iets leuk voor je samen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel ook via Azerty, geen problemen mee.

Maargoed,

Hier kan je Belgische (AZERTY indeling dus) toetsenborden vinden op Azerty.nl.

Ik zal ook iets samenstellen.

EDIT : Zo, =1&product[78982]=1&product[245452]=1&product[210962]=1&product[35578]=1&product[235982]=1&product[242775]=1&product[219321]=1&product[225309]=1&product[244763]=1&product[234345]=1&product[224663]=1&product[42465]=1&product[9448]=1&product[226356]=1&product[203115]=1"]hier staat de samenstelling, past binnen je budget.

Een Intel i5 processor, en een 5770 vormen een goed team.

Hiermee zal je zeker CoDMW2 voluit kunnen spelen, Crysis ook, maar niet alles vol natuurlijk.

Ook zit er een 24inch scherm bij, die games goed tot recht laat komen door de HD-resolutie.

Assemblage en Windows installatie wordt door Azerty zelf gedaan, met 1 jaar garantie.

Geluidsproductie wou u beperken, dus zit er een Nexus DampTek isolatiepakket bij.

Ik heb al geïnformeerd bij Azerty en ze assembleren alles in je winkelmandje, dus ook het isolatiepakket.

Het moederbord is wel een speciale, deze ondersteunt namelijk al USB3.0 & Sata 6Gbps! Heel goed voor de toekomstige (externe) harde schijven/SSD's!

Besturingssysteem is Windows 7 Home Premium.

Voor de muis en muismat heb je een hele goede combinatie te pakken, hiermee zal je zeker precies kunnen gamen!

Moest je nog budget over hebben, zou ik vooral de volgende upgrades nemen :

Intel i5 750 ---> Intel i7 860

Ati Radeon 5770 ---> Ati Radeon 5850

Cooler Master TX3 ---> Scythe Mugen 2 Rev. B.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.