Ga naar inhoud

screensaver en opslag documenten openoffice

celeste

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Enige tijd geleden werkte na eenupdate mijn screensaver niet meer. Als ik hem opnieuw instel via het configuratiescherm dan werkt hij bij de proef wel maar na instelling gaat hij, als je de computer een tijdje niet gebruikt, niet automatisch naar de screensaver.:bawling:

Bij de laatste update heb ik nu ineens problemen met de opslag van openoffice.org documenten. Voorheen sloeg ik ze op als bv microsoft office 97/2000 op. Nu wil hij hem wel opslaam maar vervolgens herkent hij bij openen niet meer het document (ook het icoontje om aan te klikken wordt als leeg blad afgebeeld):viking:

Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. WIe o wie kan me helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jurgen,

Het probleem van de screensaver is al langere tijd ( een paar maanden). IK heb ondertussen gelezen dat heet aan de muis kon liggen ? NU heb ik een laptob dus daar kan ik niet zoveel aan veranderen bovendien schijnt het probleem in vista nog neit opgelost te kunnen worden (?)

Het probleem van het opslaan is echt een lastig probleem en is sinds kort.

(een week of zo) de computer herkent de programmatuur niet en weet dus niet in welk programma hij het document moet openen.

---------- Post toegevoegd om 14:53 ---------- Vorige post was om 14:52 ----------

oja, updates van Openoffice heb ik niet gehad dus ik vermoed dat het niet bij hen ligt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.