Ga naar inhoud

3d

styklo

Aanbevolen berichten

goede dag,

ik heb een nieuwe notebook aangeschaft, een asus G60VX met daarin de videokaart Geforce GTX 260m 1 GB.

nu heb heb ik als het goed is de nieuwste driver erop zitten maar ik heb nog wel een aantal vragen. wanneer ik wat oudere spellen speelt zoals counter-strike 1.6 of battlefield 2 dan kan ik niet volledig scherm doen, komt dat door mij driver of doordat de spellen niet zijn geschikt voor windows 7 ?

ik wil ook spellen spelen in 3d (het was mij verteld dat het mogelijk is ) welke driver moet ik daarvoor downloade en hoe kan ik dat aanzetten ?

alvast bedankt

mvg jur

Link naar reactie
Delen op andere sites

je speelt sowieso al in 3D

als je het wilt zien alsof het je beeldscherm uitkomt dat is eigenlijk 4D en zover ik weet ondersteunen laptops dat nog niet.

het kan goed zijn dat de oudere games in windows 7 niet goed werken, heb ik ook met enkele oudere games (command and conquer - generals zero hour bijvoorbeeld)

je zou kunnen proberen via je nvidia drivers de instellingen te forceren (weet niet hoe, ik heb geen nvidia kaart dus kan het je helaas niet stap voor stap uitleggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.