Ga naar inhoud

computer valt steeds uit

petera

Aanbevolen berichten

heb ik al gedaan , heb de listing aan Jean-Pierre gegeven, hij ging het eens bekijken.

probleem is nu ook dat hij geen uur meer blijft draaien, hij valt steeds uit en start dan weer op maar valt weer uit enz...

Als hij uitvalt en ik geef er een tik op, schiet hij weer aan, maar na vijf min valt hij weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De klok gaat niet meer verder?

Dan is het batterij dat het BIOS voed waarschijnlijk kapot, maar dan valt je pc normaal niet uit.

Ik denk dat er iets mis is met je moederbord, maar dat is heel moeilijk om zelf te testen.

Zeker als je er een tik aangeeft kan het wel verwijzen naar een probleem met moederbord/voeding.

Ik vrees dat je pc op zen eind loopt, ken je misschien mensen die handig zijn met pc's?

Misschien dat zij je moederbord kunnen testen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik hem open zie ik één ventilator die draait, als de computer ook draait natuurlijk.

als hij uitvalt, draait de ventilator natuurlijk ook niet meer, maar als ik dan op de ventilator tik, schiet hij weer aan.

heb de ventilator dan verwijderd om te zien wat er dan gebeurde, maar hij bleef opstarten en daarna weer uitvallen.

Door een tik op de bovenkant van de kast te geven statte hij weer op, maar na een tijdje (5min) viel hij weer uit enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.