Ga naar inhoud

Draadloos Internet Linksys probleem Vista

tseef

Aanbevolen berichten

heb vandeweek een nieuwe pc aangeschaft, den ouwe was total loss...

zit met een draadloze internetverbinding, Linksys, Wireless-B, wusb 11 ver. 2.8

blijkt nu dat Windows Vista niet compatibel is met die versie (of omgekeerd), hoe moet ik dit oplossen ? nieuwe adapter gaan kopen, en zo ja, waar en welk model ?

of driver downloaden, maar hoe gaat dat in zijn werk ? kent er iemand een link ?

zit momenteel in mijn garage via de kabel te tokkelen, pfffffff :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even ondersteuning gevraagd bij een medewerker van Linksys en uw product WUSB 11 ver. 2.8 wordt niet ondersteund door vista

U zal dus een nieuwe draadloze internetkaart moeten aankopen die door vista ondersteund wordt. Een voorbeeldtype van linksys terug is de WUSB54G.

U kan deze aankopen bij uw locale pc winkel of indien u in West of Oost vlaanderen (Belgie) woont kan u deze via onze partner Dataplan. Voor laatste neemt u contact op met info@pc-helpforum.be

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.