Ga naar inhoud

aanmeldings problemen

fc257594

Aanbevolen berichten

halo mensen,ik heb problemen met het aanmelden.tot hiertoe werkt enkel het aanmelden met een hotmail acount .Mijn vraag is moet ik steeds aanmelden met de gebruikers naam die ik kreeeg van belgacom,of kan ik dat veranderen in een ander ?.Dit na

Ik ben niet zo goed meer in het onthouden !en op den duur vergeet ik veel daar ik al verschillende keren mijn wachtwoord enz...heb verandert en dit na het lezen in de krant dat er iemand hotmail acounts enz op internet had vrij gegeven,en we best allen een ander wachtwoord konden nemen.ik gebruik outlook express 2007,ik gebruik hotmail,maar ook skynet (voor meer officieele berichten (zoals iets versturen naar de overheid,of advokaat enz..

NU mijn vraag wat kan en mag niet ?want nu heb ik verscheidene browsers en nu sinds kort is er ook nog faceboek bijgekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.