Ga naar inhoud

Taakbeheer werkt niet (win7)

shaady

Aanbevolen berichten

hallo diddelie doo

ik heb het mooie windows 7 naja mooi

het werkt perfect tot dat ik taakbeheer (in de technische term taskmsgr) wou openen

aller eerst even wat info over mijn systeem

MODEL EN MERK:

SAMSUNG NP-R519

Windows versie:

Windows 7 ultimate Legitiem 32 bitjes

tech info

intel pentium dual cpu T3400 (2x 2,17 ghz)

4gig ram

meer info te vinden op de site van samsung

Of even googlen op samsung np-r519

Nu mijn probleem

iedere keer als ik taakbeheer wil starten geburt er dus .........

niets :s vaag he?

ik heb het op de meest mogelijke manier geprobeerd dit op te starten door ctrl de rest ken je wel, rechter muisknp op taak balk werkt ook niet

ook niet start en dan taskmgr of iets in die richting in typpen werkt ook niet,

ik heb al in het register gekeken hij is ook niet uitgeschakeld vanwege admin rechten,

ook niets in gepedit gevonden.

en het is ook gen virus of andere troep

enz enz enz enz

dus ik ben eigenlijk een beetje ten einde raaad

wie o wie zou mij kunnen helpen

alvast bedank je feestelijk

de groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan deze truc ook doen:

Ga naar c:\windows\system32\

Zoek taskmgr.exe en dan met de rechtermuisknop een snelkoppeling maken naar bureelblad en je hebt het.

Voor degene die windows 64 bits heeft kan dat ook maar bij 64 bits zijn er twee soorten taskmgr.exe namelijk 32 bits en 64 bits.

64 bits vindt je in c:\windows\SysWOW64

Met die versie kan je geen snelkoppeling maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe

Kan je dit vinden? Kopiër het naar je bureaublad en noem het Taakmanager of iets eigenaardig .exe :) En probeer nog eens.

dankje voor je aandacht alleen het werkt niet ik heb hem gewoon van uit de map system32 gekopieerd naar het bureaublad en vor de gein aapennotjes genoemd maar het werkte niet ook niet als admin

---------- Post toegevoegd om 00:00 ---------- Vorige post was om 23:57 ----------

Je kan deze truc ook doen:

Ga naar c:\windows\system32\

Zoek taskmgr.exe en dan met de rechtermuisknop een snelkoppeling maken naar bureelblad en je hebt het.

Voor degene die windows 64 bits heeft kan dat ook maar bij 64 bits zijn er twee soorten taskmgr.exe namelijk 32 bits en 64 bits.

64 bits vindt je in c:\windows\SysWOW64

Met die versie kan je geen snelkoppeling maken.

ook jij bedankt maar het werkt helaas nniet ik wordt er een beetje :sheep:achtig van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoeld je met schaapachtig?

Ik heb het getest en het werkt wel degelijk.

Je kan ook start / zoekopdracht en typt dit: task en dan zie je het direct.

oh, schaap achtig dat ik er een beetje gek van wordt dat mijn taak beheer niet werkt. maar de methode start en dan task in typpen werkt helaas ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start

Typ in zoekopdracht dit: gpedit.msc

Het dialoogvenster groepsbeleid opent. Aan de linkerzijde navigeert u naar: Gebruikersconfiguratie > Beheersjablonen > Systeem > Opties voor Ctrl+Alt+Del.

In het rechtergedeelte dubbelklikt u op Taakbeheer verwijderen.

In het dialoogvenster dat volgt plaatst u een bolletje voor: Uitgeschakeld of Niet geconfigureerd.

Klik op OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start

Typ in zoekopdracht dit: gpedit.msc

Het dialoogvenster groepsbeleid opent. Aan de linkerzijde navigeert u naar: Gebruikersconfiguratie > Beheersjablonen > Systeem > Opties voor Ctrl+Alt+Del.

In het rechtergedeelte dubbelklikt u op Taakbeheer verwijderen.

In het dialoogvenster dat volgt plaatst u een bolletje voor: Uitgeschakeld of Niet geconfigureerd.

Klik op OK

werkt ook niet helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.