Ga naar inhoud

raid recovery

Nix

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Vorige week heb ik windows opnieuw geïnstalleerd na een hardnekkig virus-probleem.

Enkel de windowsschijf was geïnfecteerd.

Mijn raid-1 (mirror) configuratie (op een SiliconImage 3112 Sata) bestond uit twee 250Gb schijven.

Na de nieuwe installatie van windows (wel home ipv pro voordien), heb ik de drivers van SiliconImage opnieuw geïnstalleerd, windows opgestart, terug afgesloten, en de schijven aangesloten.

Windows wou de schijven echter niet herkennen, ik heb nog geprobeerd met andere drivers, zonder resultaat.

Eén van de schijven heb ik bij de winkel binnengebracht voor een recovery maar m'n raw-foto bestanden werden om één of andere reden niet gerecovered (100 Gb aan fotomateriaal).

Ik wordt niet lekker als ik eraan denk die kwijt te zijn. Ik heb echter nog één schijf uit de raid. Waar ga ik ermee naartoe? Kan iemand me helpen hiermee? Ik ben bereid te betalen wat het kost om deze data te redden maar de voorwaarde is dat ik erbij kan zijn, deze schijf is me zeer dierbaar.

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.