Ga naar inhoud

nieuw computer werkpaard

dirk1968

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja, ik was ook al verder op zoek gegaan en dacht deze misschien het beste alternatief zou zijn. Dus deze werkt wel degelijk goed volgens jou?

Zijn er andere dingen waarvan je zegt dit of dat kan beter zonder exponentieel duurder te gaan?

Maar rekening houden met : Zeer snel, fluisterstil, zeer goede weergave van muziek en beeld, en later uitbreidbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je toetsenbord en muis zijn wel demo modellen, dus ze hebben in de winkel gestaan om te toon te stellen.

Daarom dat ze wat goedkoper zijn als normaal.

Hangt van jou af, of je dat wilt of niet ;-)

Behalve dat ik denk dat je hiermee een heel mooi systeem hebt, heb ik geen commentaar.

Veel geluk en plezier met je aankoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze wil ik iederen oprechtelijk bedanken voor het samenstellen van een "computer werkpaard".

De computer is reeds besteld bij Azerty en ondertussen reeds een bevestigingsmail en de factuur gekregen van hen dat alle onderdellen bij elkaar passen en dat mijn wensen vervuld worden bij deze samenstelling. Ik heb heb dus extra gevraagd om de 2x500 GB in RAIDO te laten configureren.

aarondk1, het toetsenbord is nog aangepast volgens het voorstel van SigSauer, dus dat is ook opgelost.

Nogmaals, dank voor jullie hulp en ik hou jullie op de hoogte wanneer het pakketje hier aankomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.