Ga naar inhoud

foutmelding met publiceren bestand publisher

josscheren

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Voorheen onderhield ik mijn website met MS Frontpage. Sinds een week heb ik een nieuwe laptop en geef ik mijn site een nieuw jasje. Omdat Publisher wat meer mogelijkheden heeft wat betreft design en indeling heb ik Publisher 2003 gebruikt.

Het bestand publiceren op het web via het speciale knopje in Publisher gaat op de oude pc (xp) doodsimpel en zonder probleem.

Echter op mijn nieuwe laptop met W7 (hetzelfde bestand) krijg ik de foutmelding "Er is een onverwachte fout opgetreden. Er is onvoldoende geheugen om de bewerking te voltooien. Sluit andere programma's om meer geheugen beschikbaar te maken en probeer het opnieuw." Er staan echter geen andere programma's open en mijn laptop heeft 4GB geheugen. Lijkt me sterk dat er geheugen tekort is. :stupid:

Wie kan mij helpen met deze foutmelding? Alvast heel hartelijk bedankt.

35aqj61.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je Windows 7 - 32 bits of 64 bits?

Ik zelf heb 64 bits en als je een programma van 32 bits hebt dan wordt die opgeslagen in programma files in een andere map dan 64 bits.

Zelf heb ik office 2007

Ik heb Windows 7, 64 bits en gebruik office 2003.

Mijn oude pc waarbij het uploaden, of publiceren zoals dat in publisher heet, zonder problemen verloopt draait op xp en heeft ook office 2003.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.