Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een groot aantal Mp3 bestanden (wie niet), en die Mp3 betanden zijn voor de aankoop van mijn nieuwe pc, door de leverancier toegevoegd aan de mediaspelerer van Windows 7 Home. Dat is voor 99% gelukt. De fatale gevolgen daarvan waren, dat alle Mp3 bestanden, nu allemaal M3u bestanden zijn geworden en dus niet meer afspeelbaar zijn met de mediaspeler van Windows 7. Overigens ook niet met een VLC speler.

Graag zou ik alle M3u bestanden terug willen brengen in Mp3 bestanden.

Dit onderwerp is al eens op dit forum geweest maar die discussie is kennelijk gesloten. Toch blijkt dit nu met Windows 7, een wereldwijd probleem te zijn. Ik heb geen converter gevonden die de bestanden kan herstellen. Voor mij is het nu een ramp dat ik nu op enkele bestanden na, geen mp3 bestanden meer kan afspelen. De bestanden die ik wel kan afspelen, heb ik ooit zelf via Waf naar Mp3 gezet. ook Waf bestanden zijn afspeelbaar. Ooit hoorde ik iemand zeggen dat Mp3 afspelen voor een pc nauwelijks moeite kost. Maar dat Mp3 betanden zo gevoelig zijn tov Waf en zelf omgezete bestanden naar Mp3 is kennelijk nieuw voor velen en voor mij. Ik verneem graag namens velen een doeltreffende oplossing. Bedankt !

Geplaatst:

via email ontvangen:

Hallo, mijn vraag staat weer op uw site.

Andere vraag, jazeker

Weet uzelf een oplossing: om M3u bestanden te converteren naar Mp3

Mu3 schijnt een lijst met media bestanden te zijn. Mijn Mp3 bestanden zijn na toevoeging aan de mediaspeler van Windows 7,

veranderd in M3u bestanden. Waarom, is de vraag, maar liever wil ik weten, of ik de M3u bestanden,

kan terug brengen in Mp3 bestanden, zodat ze weer afspeelbaar zijn.

De Axara Audio Converter die mij is getipt op uw site voldoet niet. Je moet eerst registreren voor dat programma, maar dat gaat niet.

Serienummer en user ID zijn niet te vinden. Niet registreren houd in, dat ieder M3u file, maar voor 30% wordt omgezet in Mp3.

Dank voor uw reactie.

Groeten Audiofreak.

Je kan het manueel zonder programma:

A simple method that requires no special software:

• Open the M3U file with Media Player (or add all your M3U files in a single playlist.

Select the "File" menu that normally appears on the screen.

Select "Save As".

Choose the destination folder that you created previously.

Click "Save."

How to convert M3U to MP3 file? - The solution

Mocht je geen engels begrijpen, dan vertaal ik graag

Karel

• 4 weken later...
Geplaatst:

Intussen is deze vraag opgelost. De mp3 bestanden hebben we teruggevonden op de externe harde schijf in de shared folder van Limewire, die had de bestanden verplaatst naar een andere locatie.

Dit kan dus dicht.

Karel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.