Ga naar inhoud

Computer valt onregelmatig uit.

alexspek

Aanbevolen berichten

Goeiedag allemaal,

Mijn computer valt onregelmatig uit of mijn monitor. (Desktop)

Ik heb de de spanning en temperaturen allemaal getest en zie geen rare dingen. Het gebeurt onregelmatig. Er zijn enkele dagen dat hij het gewoon doet. Maar meer en deels valt hij onregelmatig uit.

Meestal na een +/- kwartier als ik bezig ben, maar kan ook al na een 5 minuten zijn. Het geheugen heb ik al getest en geeft geen fouten aan. De voeding is inmiddels al vervangen en hij blijft het nog steeds doen.

De ene keer valt alleen de monitor uit en de andere keer de hele computer. Als ik in windows vista de optie "opnieuw opstarten" start hij de computer op maar geeft hij geen beeld.

Met een videokaart test blijft hij het gewoon doen en geeft hij ook geen fouten aan dus ik weet eerlijk gezegd niet meer waar het aan ligt.

Het gaat om een packard hell imedia 8000x.

Ik heb er geen rare dingen aangesloten of verandert maar het probleem begon van een enkele keer tot steeds vaker.

Wie kan mij helpen ? Bij voorbaat dank....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeer moeilijk te zeggen.

Ik zou dit eens proberen indien u wat van computers kent.

Open de behuizing en verwijdert de cdrom of dvdrom.

Test dan.

Indien nog niet opgelost:

Koop een goedkoop of van iemands anders een muis.

Probeer dat eens.

Kijk ook of je geen update probleem hebt.

Bij een van de laatste update zou er een nieuwe driver voor uw videokaart geinstalleerd worden. Kijk of dat zo is.

Want ik had bij Vista dat ook voorgehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.