Ga naar inhoud

Adobe Photoshop CS4 op harde schijf

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Dag iedereen

ik wou eens proberen om Photoshop op mijn externe harde schijf te zetten zodat ik op mijn andere computer, zonder Photoshop daarop te installeren, ook Photoshop zou kunnen openen. Maar toen ik het wou openen kreeg ik een foutmelding.

Zou iemand me zeer grondig kunnen uitleggen hoe ik het zou moeten kopiëren naar mijn externe harde schijf?

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Dat van die TEMP bestanden daar had ik al een vermoeden van dat het dat zou zijn, want op mijn pc waarop ik Photoshop eerst heb geïnstalleerd was er ook een map "Common Files" waarin die bestanden zaten.

Is er echt geen enkele manier om Photoshop op een externe harde schijf te plaatsen? Ik natuurlijk ook het setup bestand erop zetten, zodat als ik op een andere computer Photoshop wil gebruiken ik er gewoon moet op klikken om Photoshop te installeren. Maarja dat zal ook een tijdje duren tegen dat die installatie gedaan is.

Toch bedankt

Geplaatst:

Puur technisch gezien is het wel mogelijk maar indien uw externe harddisk niet werkt zal uw computer wel crashen.

Dat is een netwerkverbinding maken met uw externe harddisk zodat de externe harddisk als een normale partitie wordt toegevoegd aan de computer zoals D:\ of E:\

Maar dan moet je eerst de externe harddisk aanzetten alvorens de computer op te starten anders zal de computer crashen.

Ik heb gekeken in Windows 7 en dat is mogelijk.

Hoe je bij Vista moet doen weet ik niet want ik heb geen Vista.

Heel vermoedelijk is het zo:

Klik op Computer

Klik op Computer en dan met de rechtermuisknop ôp Netwerkverbinding maken.

Klik dan op bladeren en kies de externe harddisk.

Ik wil hierop wel wijzen dat ik het niet getest heb.

Dit doe je op eigen risico.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.