Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik zit met een groot probleem.Ik heb een HP printer een Officejet 5610, om precies te zijn. Hij heeft altijd perfect gewerkt op mijn laptop (ook een HP trouwens) maar een paar weken geleden moest ik het één en andere afdrukken, dus ik sluit de printer aan en dan begint mijn pc te zoeken, wat ik al raar vond want de printer was geïnstalleerd, en dan in eens komt er een fout melding en die komt mij vertellen dat het stuurprogramma niet digitaal ondersteund is. Dus ik bellen naar HP, de klantendienst heeft mij door verbonden met een technieker. Die heeft mijn laptop ongeveer 3 uur overgenomen, zonder resultaat. Dus zegt hij dat hij mij gaat terug bellen na hij overlegd heeft. Maar kijk ik wacht nog steeds op een telefoontje.

Ik volg zelf een cursus IT Technicus, als vrouw is dat niet zo evident, een cursist die bij mij zit heeft de vraag van mijn pc voor ondersteuning afgezet. Maar nog steeds kan ik mijn printer niet installeren. Ik heb alle software als eens van de printer verwijderd en terug proberen installeren maar helpt niet. Bij apparaat beheer staat er voor de moment niets. Er heeft er wel iets gestaan maar het ontglipt me nu.

Kan iemand mij AUB helpen? Heb mijn printer dringend nodig!

Geplaatst:

Hey,

Ben hier keer weer. Heb ondertussen wat gevonden. Heb dus de printer weer keer verwijderd en terug geïnstalleerd, met de gebruikelijke fout natuurlijk. En nu zie ik bij apparaatbeheer bij 'overige apparaten' mijn printer staan met een gele driehoek. en bij IEEE1284.4-compatibele printer staat mijn printer ook maar met de DOT4PRINT aansluiting. Snap er nu helemaal niets meer van. Bij mijn printers is hij niet geïnstalleerd, allé, ik zie hem toch niet staan.

Please, please, please kan iemand mij helpen???

Ik word wanhopig!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.