Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn website is klaar. Ik heb een domeinnaam + host, maar heb geen ervaring met ftp. Ik gebruik daarvoor '(FilleZilla). Kan iemand mij raad geven i!k krijg de site maar niet op het net. (win-xp)

Geplaatst:

Heb je van je hostingbedrijf de gegevens ontvangen die je in Filezilla moet inbrengen om contact te leggen en de upload van je bestanden te doen. D.w.z. FTP-adres voor uploaden, wachtwoord, e.d. ?

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Tijdens het registreren van een domeinnaam (webhosting) worden er gegevens via de mail verstuurd. Onderandere FTP gegevens.

Wanneer je deze gegevens invoert bij Filezilla (snelconnect of als opgeslagen server) dan kom je in een map terecht.

Hier kan het zijn dat er nog een folder in staat genaamd "public" of iets in die richting. Hier zul je je bestanden in moeten zetten.

Let wel op, het kan zijn dat je nog een keertje in een mapje moet zitten hierna.

Soms heeft de map waar je in komt geen andere mappen, je zit dan direct in de public folder waar je dus je index.* in moet zetten.

Ik hoop dat je eruit komt, anders even laten weten ;)

Groeten,

Leroy

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.