Ga naar inhoud

draadloos met nieuwe (Amerikaanse) notebook lukt niet

tasjemieke

Aanbevolen berichten

Hebt je nog een computer die wel internet heeft?

Zo nee dan moet je met netwerkkabel uw laptop aansluiten aan b-box

Dus niet draadloos.

Open de browser en typt 192.168.1.1

Als je nu kan dan volgt je verder de instructie.

Als het nog steeds niet 192.168.1.1 kan doen dan moet je B-box resetten en dat doe je zo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke instructies moet ik nu volgen, ik heb een kabel aangesloten maar ik zie nergens te volgen instructies op die belgacom enkel heeeel veel cijfers.

---------- Post toegevoegd om 02:33 ---------- Vorige post was om 02:24 ----------

b-box2 zie ik ook niet vermeld enkel bovenaan staat er status dan verder daaronder internet, gateway, information met heel veel cijfers en moeilijke woorden en daaronder kadertjes met vc1 t/m vc12. blijft chinees....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ieder computer hebt je een tekenprogramma.

Kopieer deze tekst %SystemRoot%\system32\mspaint.exe

Ga nu naar start

Klik op uitvoeren en plak de tekst en dan enter.

Nu ziet je de tekenprogramma.

Doe dit nog eens want dat lukt met ieder computer.

Ga naar start

Typ in uitvoeren dit: ipconfig /all ---(ipconfig spatie /all)

en dan op enter klikken.

Je klik je op toets PRT SRC

Dan plakken in tekenprogramma.

Upload die tekening.

post-6829-1417703911,5649_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zwart kadertje verschijnt nog geen halve second en is dan weer weg heb nog niet de tijd om te lezen wat er in staat, het tekenprogramma heb ik nu.

---------- Post toegevoegd om 12:50 ---------- Vorige post was om 12:44 ----------

het zwart kadertje zit ook niet in mijn balk het flits juist even aan en is dan terug weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je dit beter eerst doet.

Download onderstaande op een andere computer of laptop.

Zet het op usb-stick en ga naar de probleem laptop.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.