Ga naar inhoud

draadloos verbindings probleem

lorr

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had een vraag...Ik heb een windows vista een laptop(siemens)

Ik heb me laptop helemaal opnieuw geinstalleerd omdat het niet meer werkte...

Maar nu wil ik weer me draadloos internet instaleren maar lukt niet!!?

Ik heb alles geprobeerd

Netwerkdetectie is ingeschakeld

bestanden delen is ingeschakeld

de rest is uigeschakeld..

als ik op verbinding maken druk kan hij geen lan verbinding vinden?

hij kan ook niet mijn router vinden maar op mijn pc doet de internet het wel! ik moest ook een stuurprogramma downloaden op sis.com werk nog steeds.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar waar kan ik dat vinden?of is dat het knopje met die tekentje om te zoeken die staat aan?!

Ik heb even gekeken en als ik druk verbinding met internet maken druk en dan vervolgens...waarom kunnen geen extra netwerken gevonden worden?

Krijg ik een venster:

"Er is geen netwerpadapter voor draadloze internet geinstalleerd en geconfigugeerd

installeer de hardware voor draadloze netwerken en controleer of de juiste stuurprogramma's zijn geladen"

Hoe doe ik dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

-rechts onderin je scherm ,je taalbalk, staat een icoontje met een beeldscherm en een soort van zend streepjes> klik daar op> draadloze netwerken>

en celecteer een netwerk of klik op ''netwerklijst vernieuwen''

-rechts onderin je scherm -je taalbalk> ''ralink wireless netwerk LAN card'' of dowload dit> site survery> celecteer een netwerk

-ik denk dat je de driver/ software van de router moet instaleren.

(als het een router tussen je ''hooft router'', in de meterkast, is)

ik hoop dat een van deze dingen lukt...

ludo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze site

Bij Vul het identificatienummer of de productnaam in: ysmg047717

Klik op Vista

Selecteert Windows Vista

Scroll naar beneden en bij Wlan op + klikken

De intel is draadloos drivers

Wlan is de drivers voor uw kabel netwerkkaart.

Download het en installeert het

Goeie avond,

Ik heb het gedownload maar hoe installeer ik het? het staat nu in een map..moet ik wat uitpakken of aanklikken?...

aangepast door lorr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pak dat bestandje eerst uit door er met de rechtermuisknop op te klikken,dat is namelijk een ZIP bestand.

Als je met de rechtermuisknop hebt geklikt kies je voor alles uitpakken,vervolgens accepteer je dat wat je gevraagd word.

Daarna ga je naar de uitgepakte map en kies je voor Drivers vervolgens dubbelklik je iProDifx.

Dan zouden de drivers moeten geinstaleerd worden.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik heb het uitgepakt en geinstalleerd precies zoals u zei..

en kreeg een bericht dat het geistalleerd is maar ik kreeg nog steeds het zelfde bericht!(wat ik al eerder opschreef over geen netwerkadapter en stuurprogrmma)

Kan het zijn dat mijn andere computer het blokkeerd ofzo iets?dat mijn laptop het niet kan vinden?

aangepast door lorr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.