Ga naar inhoud

avg antivirus

bevankuik

Aanbevolen berichten

Een week geleden kocht ik via internet AVG antivirus. Alles werkte prima tot ineens (op 5 december nota bene) het programma van de computer verdween. Ik heb wel een (heel lang) nummer gekregen in geval van 'reinstallation' en een adres: 'activeexternalsecurity.cn/installer.exe.' Maar ik kan hier niet mee uit de voeten. Wie kan me precies vertellen wat ik moet doen?

Bé van Kuik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er sterk op dat je AVG niet via de officiële site hebt aangeschaft (of dat je belazerd bent) :

1. de website activeexternalsecurity.cn waar je de nieuwe AVG moet downloaden, wordt - althans bij mij - als onbetrouwbaar geklasseerd. Mogelijk kunnen andere gebruikers deze sites eens proberen bij wijze van test.

2. het mailadres (via gmail.com) lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. AVG heeft een eigen adres en de berichten i.v.m. hun producten komen ofwel van sales@avg.com (verkoop) of support@avg.com (ondersteuning).

Wat je kan proberen is AVG downloaden via de officiële site van GRISOFT en daarbij je licentienummer invoeren. Het zou me echter verbazen dat dit wel gaat lukken. Werkt dat niet ... dan weet je meteen dat je een "foute" aankoop hebt gedaan :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deel de mening van Kape. Ik heb ook even het e-mailadres gecontroleerd en vind het nergens op de site van Grisoft.

Het lijkt me trouwens vreemd dat dergelijk bedrijf e-mails verstuurd via webmail. Zeker als het dan nog over productkey's gaat.

Ook bij mij wordt de site als gevaarlijk gerapporteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.