Ga naar inhoud

Game PC samenstellen

Revange50

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 4 weken later...

Ik kreeg mijn pc 2 dagen geleden thuis geleverd. Ik heb uiteindelijk de grafische kaart via Informatique gekocht aangezien hij bij Azerty nog niet te verkrijgen was. Ik moet zeggen dat Azerty er redelijk aan de lange kant over doet om alles in orde te krijgen (maar dit wist ik al van tevoren). Verder was alles zeer netjes ingepakt en zelfs piepschuim binnen in de kast.

De HD8570 die ik bij Informatique heb gekocht is van Sapphire dus kon ik meteen Dirt 2 met DirectX 11 testen. Alle graphics op ultra loopt met zo'n 40-45 fps.

Kortom, ik ben er heel erg blij mee en dit was niet gelukt zonder jullie hulp! Heel erg bedankt en hoop dat dit forum zo succesvol blijft.

Mvg, Sebastian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening niet hoor, als ik Dirt 2/Grid speel met 40-45FPS speel is het gewoon speelbaar.

Zolang er geen drops zijn is het goed te doen!

Dirt 2 met DX11 is echt wel zwaar hoor! Dat water en die vlaggetjes moeten allemaal gerendered worden.

En op welke resolutie speel jij het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.