Ga naar inhoud

Game PC samenstellen

Revange50

Aanbevolen berichten

Ja bedankt, Aaron mailde me ook al :)

Ik heb trouwens toch gekozen voor de Antec 1200 behuizing die Jean-Pierre me aanraadde en verder alles van de samenstelling van Aaron.

Ik ga er alleen nog een headset bij zoeken waarmee ik zowel kan gamen als muziek luisteren. Tijdens het gamen wil ik graag precies weten waar het geluid vandaan komt (schot van een kogel bijvoorbeeld). Hij moet ook comfortabel zitten. Kan iemand mij er eentje aanraden in een prijsklasse van ongeveer 60 tot 90 euro?

Als laatste wilde ik nog even weten wanneer ik mijn pc kan verwachten als ik hem vandaag bestel bij Azerty. En als er een onderdeel stuk gaat hoelang het duurt voordat ik mijn pc weer terug krijg na reparatie.

Raden jullie mij ook aan die extra garantie van 15 euro erbij te nemen?

Bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb zelf juist een nieuwe headset, een Plantronics Gamecom 777.

Deze kost 99 euro, maar bij pixmania was er een korting van 44%.

Ik ben hier zelf zeer tevreden over, ook het comfort is goed voor mij althans.

In het begin zit die wat strak maar daarna gaat het beter.

Ook heeft deze een aparte geluidskaart waardoor deze virtueel 5.1 geluid kan maken.

Voor games en films vind ik dit zeer goed! Je hoort ze echt rondom jouw stappen!

Ik zie juist dat de headset nogaltijd afgeprijst staat, je moet hier eens een kijkje gaan nemen!

Aangezien je een grafische kaart hebt die niet op voorraad is kan het nog wel even duren!

Ik wou je hier nog voor waarschuwen, er is namelijk iets mis bij de chipfabrikant (TSMC) waardoor deze grafische kaarten zeer slecht leverbaar zijn!

Ook de concurrent van ATI (nvidia) heeft op het moment geen kaarten die hiermee kunnen concurren, het is voor ons ook een raadsel wanneer deze binnekomen.

Als er iets kapot zou gaan, stuur je het gewoon op naar Azerty, zij kijken wat er scheelt etc (max een week), en dan sturen zij het weer op.

Ook de verzendingskosten worden meestal terugbetaald! Alleen moet je daar wel even voor mailen/bellen

Ook bestaat Azerty jaar en is er veel korting op artikelen die op voorraad zijn, je moet dit eens lezen

aangepast door aarondk1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat die koptelefoon niet irriteren als je hem een paar uur achter elkaar op hebt?

Wat zou je me aanraden ivm de grafische kaart? Ik wil mijn pc namelijk zo snel mogelijk hebben.

Dat is het probleem een beetje, er is niet echt een concurrent voor deze kaart.

Je hebt dan namelijk DirectX 11, terwijl Nvidia nog met DirectX 10 zit.

Je zou een goedkoop tweedehands HD4870'tje kunnen halen, daar kan je voor nu nog wel mee weg, en dan als je goede kaart binnen is daarmee gaan gamen.

Een HD4870 vind je voor 70-100 euro tweedehands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus het beste is om de HD5870 ff van mijn lijstje te schrappen en die apart te bestellen? Ik kan dus met een HD4870 games als crysis, gta4, etc.. op hoge resolutie spelen maar dan net iets minder dan de HD5870?

---------- Post toegevoegd om 18:08 ---------- Vorige post was om 17:58 ----------

Mijn vader vind het zonde van de 75 euro om voor korte tijd een grafische kaart aan te schaffen en ben ik het ook wel een beetje mee eens. Is het misschien mogelijk om tijdelijk totdat de HD5870 binnen is mijn oude grafische kaart te gebruiken?

Ik heb hier een GeForce 7600 GT (ja best wel oud)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat de Radeon HD5870 vanaf 29/12/2009 in voorraad ligt bij Pixmania.

Kopen RADEON HD 5870 - 1 GO GDDR5 - PCI-EXPRESS 2.0 (GV-R587D5-1GD-B) vergelijking prijs korting aanbieding bij PIXmania

Het enige nadeel is dat hij daar 430 euro kost! Mijn vraag is dus of er kans is dat Azerty ze tegen die tijd ook al in voorraad heeft.

Die levertijden kloppen hoogstwaarschijnlijk niet.

Azerty zal ze sneller hebben denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die levertijden kloppen hoogstwaarschijnlijk niet.

Azerty zal ze sneller hebben denk ik!

Sneller dan andere winkels of sneller dan 29/12/2009?

Ik ben eigenlijk toch wel bereid om te wachten tot hij er is. Het zal een beetje teleurstellend zijn om met mijn oude grafische kaart te werken in zo'n pc.

Ik heb een paar reviews gelezen over die headset die jij hebt. Het geluid schijnt inderdaad goed te zijn maar veel mensen klagen over de druk op je oren waar jij het ook over had. Dit is toch wel een belangrijk punt voor mij. Ik heb even verder gezocht en deze blijkt er goed uit te komen

Logitech G35 Surround Sound Headset Hoofdtelefoon 7 1 Kanaals Oorkap :: Azerty

Het is wel fake 7.1 maar blijkbaar toch nog wel beter dan echte 5.1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.