Ga naar inhoud

Game PC samenstellen

Revange50

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb even met Azerty gebelt. Mensen die in oktober bestelt hebben, hebben hem nog steeds niet binnnen. En de geruchten dat er in januari nieuwe binnenkomen kloppen. Nu maar hopen dat ik op tijd bestelt heb om er dan eentje te ontvangen.

Waarschijnlijk krijg ik gewoon de hele pc (zonder grafische kaart) zo snel mogelijk. De grafische kaart wordt dan gelevert zodra hij binnen is. Erin zetten moet wel lukken maar zijn er nog dingen waarop ik dan zou moeten letten, bij de instalatie of iets dergelijks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip!

Er is dus verder geen verschil tussen beide kaarten? Er zit namelijk ook een prijsverschil in van 60 euro.

Waar zie je trouwens staan dat hij nog leverbaar is?

EDIT: Er staat "Levertermijn onbekend. Kijk regelmatig of het artikel leverbaar is".

Dus gewoon nog steeds hetzelfde probleem toch?

aangepast door Revange50
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke :)

Ik bestel wel gewoon de hele pc zonder de grafische kaart bij azerty en neem een 2e hands Radeon HD4870 en bestel de HD5870 bij een plaatselijke pc winkel die ook verstand heeft van game-computers (voor een paar tientjes meer).

EDIT: Toch maar wel HD5870 bestelt. Heb erbij gezegd dat als de kaart er binnen 4 weken niet is, dat ze de pc zonder kaart moeten opsturen en daarna de kaart zo snel mogelijk ook opsturen. Nu maar afwachten!

aangepast door Revange50
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.