Ga naar inhoud

MS office 2003, publisher website publiceren lukt niet

tasjke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem, nl ik heb een website gemaakt met MS publisher 2003 (ben ook maar een beginneling) in mijn webpagina geeft publisher mijn site goed weer, maar wanneer ik hem geupload heb met filezilla, kan ik de website niet openen, en komt er steeds de foutmelding "http 404" dit zou wijzen op een gebroken link in mijn site.

In mijn filelist van de publicatie in publisher staan alle webpagina's met de extensie htm., de afbeeldingen met de extensie jpg,gif,emz en png en de filist met de extensie xml.

Wat is een gebroken link?

Wanneer ik de site met publisher gemaakt had, heb ik hem gesaved via:

-Bestand

-Publiceren op het net

Hij maakt dan een HTML document aan dat index noemt en een mapje met alle pagina's, afbeeldingen, en een filelist dat een xml extensie heeft dat hij index_bestanden noemt.

Men heeft mij verteld dat de eerste pagina van de site index.html moet noemen, maar deze staat niet in de filelist bij de map index_bestanden.

Kan iemand mij hier verdere info over doorsturen aub.

Heb gezocht op internet en naar mijn provider gebeld maar ook hier willen ze mij niet helpen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.