Ga naar inhoud

MS Office 2007 - Publisher - Website publiceren lukt niet

Gast spiceke

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleempje, ik heb een website gebouwd met MS publisher (MS Office 2007) maar krijg enkel de eerste pagina op het net. Mijn linken werken niet, dus de volgende pagina's laden niet door.

Ik weet dat m'n mij hier zal zeggen: "niet met publisher maken maar zelf schrijven" en daar heb ik al voorbereidingen in getroffen. Ik begin in september met avond onderwijs, maar voorlopig wil ik mijn zoon plezieren (die zwemt op redelijk hoog niveau competitie en daar dient de website voor) door toch al iets of wat van website voor hem te publiceren.

De website word geupload via CoreFTP Light maar ik heb het ook al met LeechFTP gedaan.

Toen de site met publisher gemaakt werd heb ik hem gesaved via:

-Bestand

-Publiceren op het net

Hij maakt dan een HTML document aan dat index noemt en een mapje met alle pagina's en afbeeldingen, dat hij index_bestanden noemt.

Men heeft mij verteld dat de eerste pagina van de site index.htm moet noemen en dat is ook zo.

Als ik alles via FTP upload heb ik volgende boomstructuur:

<..>

index_bestanden

index.htm

Bij de eerste twee staat er een mapje voor. Alles word via internetprovider Belgacom gehost via users.skynet.be.

Het adres van de site heb ik gekoppeld aan een .net extensie ipv de oorspronkelijke users.skynet.be extensie mijn website staat op:

http://www.dariojacobs.net

Via mijn computer kan ik alles zien en kan ik doorlinken maar dat zou normaal zijn want alles staat op deze computer en dat gebruikt hij dan (werd me verteld) alleen op een andere pc lukt het niet.

Kan er iemand mij aub helpen, ik heb al liggen googlen op het probleem maar raak er niet wijs uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Juist om wat info te verzamelen.

Hebben al de pagina's de extensie .htm ?

Staan alle pagina's zoals informatie.htm in het mapje index/informatie, En zijn deze ook bij het uploaden daarin geplaatst?

Men heeft mij verteld dat de eerste pagina van de site index.htm moet noemen

.html mag ook hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pagina's (het bestand zelf zoals ik het zie op de pc) hebben geen extensie, maar als ik bij de eigenschappen ga kijken, zie ik achter bestandstype : HTML document staan.

Bij het saven van de publicatie (opdracht=publiceren op het web), worden 3 dingen aangemaakt.

1.Het .pub bestand

2.een HTML document met de naam index

3.een mapje met de naam "index_bestanden" met daarin al de overige 11 pagina's (die gelinkt staan in de navigatiebalk), afbeeldingen en een filelist (XML-document). Dit document moet er volgens mij niet instaan en is denk ik door dreamweaver aangemaakt).

Ik load dan alles op via FTP, maar niet de publicatie zelf.

Om is iets anders te proberen heb ik nu alle 11 pagina's uit het mapje "index_bestanden" gehaald en naast het HTML document met de naam index gezet.

De boomstructuur ziet er dan nu als volgt uit:

-<..>

- de 12 HTML documenten

- het mapje ndex_bestanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles terug gezet, de boomstructuur is nu terug zoals ze oorspronkelijk was:

<..>

index_bestanden

index.htm

En volgens jou werken alle pagina's met afbeeldingen en al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.