Ga naar inhoud

Mijn monitor springt steeds aan en uit

Sabrien

Aanbevolen berichten

Iemand enige idee wat er aan de hand kan zijn?? :sad :sad

Mijn PC heeft rare kuren. Soms spingt mijn monitor steeds aan en uit ik moet dan mijn computer om hem weer aan de praat te krijgen moet ik vervolgens de stroom er helemaal af halen (stekker uit stopcontact) anders doet hij niks meer......ik hoor dan ook een soort klik (???)

Verder maakt hij af en toe een heel raar geluid.....vind ik moeilijk te omschrijven maar is een soort gebrom.... :hmmmm:

Heb paar maanden geleden al de fan laten vervangen en toen heeft ie het een tijd lang heel goed gedaan....zou die nu alweer kapot kunnen zijn??

Ik heb in ieder geval geen flauw idee wat het kan zijn....

Dus alle tips zijn welkom :top:

Alvast bedankt voor je tijd en moeite

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee in mijn computer heb ik die laten vervangen bedoelde ik...

En monitor is van merk iiyama? Maar de computer loopt dus ook vast as de monitor uit en aan springt....

---------- Post toegevoegd om 15:58 ---------- Vorige post was om 15:45 ----------

En de Grafische kaart die ik gebruik is RADEON 7000 / RADEON VE family (??) dat is tenminste wat ik terug vind via deze computer - eigenschappen - hardware - apparaatbeheer - beeldschermadapters.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat probleem ook een heel tijd geleden gehad, had toen te maken met een driver, in die tijd had ik een GF MX440 :P maar toen moest ik een veel oudere driver installeren dat nvidia toen aanbood..

valt je pc soms ook gewoon uit ? zoja dan zou je even moeten kijken of je processor niet overheat is. in je bios. het moet niet ver boven 70-80graden uitkomen :P. als dat het geval is dan zou je coolpasta kunnen kopen en extra fan er in gooien.

aangepast door Toetje
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.