Ga naar inhoud

Windows en Outlook

zjos

Aanbevolen berichten

Ik heb deze week een nieuwe computer aangeschaft. Met Windows 7 en Explorer 8. Voor mijn werk heb ik Outlook Web Acces nodig. Hier kan ik na de nieuwe installatie weinig meer mee. Berichten gaan niet of heel traag de deur uit. Bijlages maken lukt al helemaal niet meer. Kent iemand dit probleem? Ik heb ook geprobeerd via Chrome en Opera Outlook te laten werken.

Kan het aan de aanwezigheid van Mozilla op mijn computer liggen? Die naam lees ik namelijk in de foutmelding, terwijl ik vanuit Explorer werk. Bij voorbaat dank, als iemand mij zou kunnen helpen.

Een paar regels uit de foutrapportage:

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; MAMD; InfoPath.2)

................................

errorMessage = De label is ongeldig.

errorUrl = https://mail.leeuwnet.nl/OWA/8.1.393.1/scripts/premium/uview.js

errorLine = 91

errorCharacter = 558

errorCode = 0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord. Jammer genoeg moet het echt in mijn eigen (nieuwe) computer zitten. Vanaf andere externe computers heb ik geen enkel probleem. Bovendien is het probleem begonnenvanaf het ereste moment dat ik met de nieuwe computer inlogde. Toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.