Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik zoek een gratis maar goed monitor programma waarmee ik de temperatuur, RPM van hhd kan lezen enzovoort. Ik heb al verschillende programmas gebruikt en heb op de moment SpeedFan, maar die werkt niet naar behoren hier op mijn computer. CPUCool is ook goed, maar gebruikt VEEL TE VEEL CPU, zou iemand me een deftig programma kunnen aanraden?

Groeten.

Geplaatst:

Deze is uistekend voor te gebruiken maar is niet echt wat ik had verwacht ;) Het positieve is dat je kan instellen dat je de temperatuur ziet etc. maar nadeel is dat hij boven alle vensters gaat... En ik zou alleen maar graag de processorsnelheden en temperatuur wete en dergerlijke. Want bij dit programma kan je ook niet instellen; verwittig mij bij hoger dan X° en dat zou ik graag kunnen. Of sluit bij 90° de computer af. Bedankt voor de moeite ;) !

Geplaatst:

Deze is inderdaag zéér mooi, maar heb je al eens gelet op CPU gebruik :stupid: Dat is rond de 70 -80 meestal... dit lijkt me iets te veel voor een programmatje (; EN de sensors werken niet bij dit programma, en dat is juist het belangrijkste.

Geplaatst:
Mischien kun je Everest Home eens proberen maar dat programma word niet

meer verder ontwikkeld en is in weze de voorloper van PC Wizard.

Verder heb ik geen ideeen meer buiten mischien HWMonitor.;-)

Pc wizard vind ik wel goed, maar ik denk niet dat je kan instellen van zoveel mag hij worden en dan uitschakelen? Ik heb PcWizard op laptop hier staan ;) vind het zeer interressant omwille van dat je alles kan bekijken. Maar ik denk niet dat ik kan dingen instellen. In ieder geval zéér bedankt.

Geplaatst:

Als je een recent systeem hebt dan hoef je u geen zorgen te maken over dat uitschakelen bij oververhitting hoor,dat doet hij uit veiligheid zelf al.;-)

Wat je eventueel wel kan doen is een fancontroler aanschaffen met censors die je dan wel kan instellen dat die een alarm geeft als die censor een te hoge

waarde meet.

Geplaatst:

Heb ik ook niet echt schrik voor hoor ;) het is als je je laptop op je schoot neemt dat hij warmer wordt, en zo kan ik zien wanneer ik ongeveer de laptop moet op een ondergrond zetten. Het is vooral om te meten wanneer ik eventueel de laptop op ondergrond moet zetten. En ook wanneer ik zwaar programma draai dat ik eventueel sommige programma's kan stopzetten etc. Ik heb al paar goede programmas gehad zoals SpeedFan, maar daar zie ik niet alles op en daardoor vind ik het niet geschikt voor mij, maar zo iets van programma zou ik graag kunnen downloaden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.