Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik coretemp voor het monitoren van mijn cpu temperatuur.

Dat is een klijn programmatje dat weinig systeem bronnen gebruikt en

die kun je verkleinen naar de taakbalk waar je dan de temperatuur kunt zien.

Geplaatst:
Ik gebruik coretemp voor het monitoren van mijn cpu temperatuur.

Dat is een klijn programmatje dat weinig systeem bronnen gebruikt en

die kun je verkleinen naar de taakbalk waar je dan de temperatuur kunt zien.

ga ik direct eens testen ;) ! Wat ik ook zeer goed vind is CPUCool, maar wanneer ik afsluit zegt hij dat het niet gratis is en daar kan ik ook dingen instellen, maar op alle internetsites staat dat het freeware is :sad Dat vond ik wel zeer interresant omdat ik in dat programma alles kon zien.

Geplaatst:

Persoonlijk zou ik CPUCool aanraden ! Probeer dit eens. Ik heb 3 metingen en deze 3 metingen komen in de taakbalk wanneer je minimaliseert. Ik denk dat ze zelfs van kleur veranderen als je een maximum instelt. Het is een Nederlandse uitvoering van het programma, dus dat ik ook al zeer positief ;-) Heeft zelfs grafiek wanneer je kan kijken op welke moment hij een piek had bereikt + tijdstip xD tot nu toe het beste programma wat ik al gehad heb op een paar na.

Groeten.

PS; probeer zelfs een kleine weergave ! Dan staan alle metingen beneden in de rechterhoek. Natuurlijk moet je eerste de instellingen aanpassen en echt veel keuze ! De balk, als je hem instelt, gaat niet boven alle vensters.

Geplaatst:

Bedankt voor het terug openen ;) Ik vind CPUCool tot nu toe het beste maar ze zeggen overal dat het freeware is tot je bepaalde functies doet en dat hij zegt ; gelieve te registreren... Voor de rest ken ik niet echt een deftig programma dat processorsnelheid, fans, CPU, GPU en dergerlijke weergeeft en het in een compact venster zet ergens in de taakbalk of erboven. CPUCool voldoet aan mijn eisen, maar het is shareware.

Iemand nog een programma?

groeten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.