Ga naar inhoud

Kan niet connecteren met draadloos netwerk in Windows XP

spookie2005

Aanbevolen berichten

discussie heropend op vraag van TS.

Probleem opgelost (?):Ik heb "de verbinding automatisch configureren" afgezet en al de gegevens ingevuld die nodig waren zoals u zei,daarna "de verbinding automatisch configureren weer aangezet en ik heb ineens verbinding,raar maar waar,in ieder geval bedankt!

Als je dat doet, gaat windows bij het opstarten weer zelf proberen de connectie te maken en dat is nu net wat niet lukt.

Haal het vinkje weer weg en stel de verbinding opnieuw in zoals eerder beschreven en laat het vunkje weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,blijkbaar is er nu wel weer een connectie na het herstarten.Zit daar iets logisch achter waarom "het met windows niet lukt en wel met mijn draadloze kaart"?

discussie heropend op vraag van TS.

Als je dat doet, gaat windows bij het opstarten weer zelf proberen de connectie te maken en dat is nu net wat niet lukt.

Haal het vinkje weer weg en stel de verbinding opnieuw in zoals eerder beschreven en laat het vunkje weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige verklaring die ik heb is dat windows suckt voor een aantal zaken :-)

Als je dat vinkje weghaalt, kan je de functies van je kaart volledig benutten en een aantal noodzakelijke instellingen doen waar windows niet bij kan en ook zelf niet in huis heeft.

Ik heb net hetzelfde voorgehad met mijn D-Link.

Bekijk het enkele dagen en als alles goed blijft, kan je de vraag weer als opgelost markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.