Ga naar inhoud

Windows of Mac

Henk.

Aanbevolen berichten

Hallo, mensen

Ik ben al een tijdje van plan een pc te kopen.

Nu gebruik ik hem vooral voor gamen, maar waarschijnlijk heb ik daar over een aantal jaar toch geen tijd meer voor.

Dus zit ik nu heel erg te twijfelen tussen een Imac (Quad core 2.8, 8 GB geheugen en 2TB hd.) en een =1&product[234962]=1&product[225309]=2&product[236271]=1&product[226358]=1&product[232913]=1&product[76911]=1&product[68467]=1&product[239241]=1&product[71257]=1&product[90372]=1&product[7506]=1&product[233283]=1&product[225348]=1&product[224663]=1&product[235980]=1"]Windows pc.

Ik weet dat er op een Windows pc beter te gamen valt maar ik denk dat je op een Imac ook best kunt gamen.

Een Imac is daarin tegen weer beter om bvb voor school of andere zaken te gebruiken, omdat het systeem gewoon stabieler is.

Wat zouden jullie mij nou aanraden ik weet niet of er op dit forum ook Mac gebruikers zitten?

Groeten, Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Mac kan je echt niet gamen. Alle games die alleen maar DirectX ondersteunen, (dat zijn er heel wat) kan je onmogelijk spelen op een Imac.

Dat een Mac stabieler is klopt waarschijnlijk, maar Windows 7 doet niet veel onder...

Er zijn meer programma's die Windows 7 ondersteunden dan Mac.

Dat Mac beter voor school is kan ik best geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat op mac niet te gamen is valt volgens mij wel mee.

Ik heb gelezen dat je met virtual Windows of bootcamp ook gewoon via Windows kunt spelen.

Maar denk je dat er mac gebruikers op dit forum zitten?

Ik wil even weten wat hen zeggen van gamen op de mac.

Niet ***lig bedoeld hoor bedankt voor je reactie trouwens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader heeft vorige week zijn iMac binnen gekregen. Het bevalt hem stukken beter dan zijn normale pc. Toch wil hij er nog Windows op zetten zodat hij af en toe kan gamen.

Als jij je pc nog een aantal jaar voornamelijk voor games gebruikt zou ik toch gaan voor een Windows pc. Volgens mij kan je voor een redelijke prijs wel een mooie pc samenstellen. Verder weet ik eigenlijk ook niet hoe belangrijk een pc voor jou is in verband met school.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Mac beter is voor school dan Windows durf ik wel in twijfel te trekken.

Ik doe momenteel Ir. wetenschappen aan de KUL en er zijn verplichte programma's die enkel op Windows en Linux draaien.

Mac zou ik persoonlijk eerder kiezen als je meer aan audiovisuele bewerkingen wilt doen. Anders voor Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Mac beter is voor school dan Windows durf ik wel in twijfel te trekken.

Ik doe momenteel Ir. wetenschappen aan de KUL en er zijn verplichte programma's die enkel op Windows en Linux draaien.

Mac zou ik persoonlijk eerder kiezen als je meer aan audiovisuele bewerkingen wilt doen. Anders voor Windows.

Ja ik heb ook vaak Windows-only programma's nodig voor school.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.