Ga naar inhoud

Ongewoon probleem -> Geen CSC folder/Offline Files.

Thiel

Aanbevolen berichten

Me PC loopt op een 64bit Vista.

Nu weet ik niet helemaal zeker of mijn probleem hier thuishoort, iig weet Google me problemen niet te beantwoorden.

Vanaf het begin;

Een spel dat ik wil spelen werkt niet, als gevolg ging ik zoeken naar oplossingen voor het probleem. Ik kwam steeds weer op de oplossing:

Ga naar je Windows folder, zoek CSC folder op en maak er "Administrator beheert" van.

Nu heb ik naar deze CSC folder gezocht, zonder succes. (Ook als ik de Map-opties zo instel, dat verborgen bestanden en systeemsbestanden ook te zien zijn).

Dus ik ging weer zoeken op google hoe dit zat, weer zonder succes. Wel kwam ik een stukje over "Offline Files Map" tegen, waar ik in moest gaan, om het te "enablen". Die hoorde in me Configuratie scherm-map te zitten. Maar ook de Offline Files-map weet ik niet te vinden. :sad

(ps: ik heb ook naar zowel Offline Files als CSC proberen te zoeken via start->zoeken. maar in bijde gevallen zonder succes).

Het frustrerende is dat dit waarschijnlijk de oorzaak van me probleem is(dat het spel niet werkt). Maar ik kan dus nergens op Google vinden hoe ik dit kan oplossen.

Ik hoop dat ik hier geholpen kan worden. :)

aangepast door Thiel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep. Het gaat idd om L4D2.

Ik begin te denken dat het probleem van de CTD veroorzaakt word door het ontbreken van de CSC-folder. Want als je kijkt naar de "fix-forums" zie je dat heel veel mensen geen CSC folder hebben.

Nu is het zo dat L4D2 eerst wel werkte. Pas sinds (ongeveer) een week werkt het niet meer. Die dag was er (volgens mij) de nieuwe patch, maar die dag heb ik ook wat programmas gedownload (Catalyst control server, een nieuwe driver en nogwat dingetjes). Dus ik weet ook niet zeker wat de oorzaak is, de nieuwe patch, of mijn nieuw gedownloade dingetjes. x_x

Zit nu trouwens de Registryfile-oplossing te proberen. Maar ik weet er eerlijk gezegt niet veel vanaf, dus ik kom daar wss. ook niet ver mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel graag. Nya, hoewel die dingetjes (op de nieuwe ATI driver na) er niks mee te maken heeft. Is het wel raar, want sinds L4D2 neit meer werkt, werkt L4D1 ook niet meer. (Hetzelfde probleem, CTD na intro video).

Dus dat zou moeten betekenen dat de nieuwe patch iets in dusverre heeft veranderd, dat L4D1 ook niet meer op me PC werkt. :sad

(Overigens is L4D1 non-steam versie. L4D2 is wél steamversie tho).

Maar heel graag dat je de oplossing hier post, weet je die te vinden. Ik zal dat ook doen.

btw: Hoewel het nu klinkt dat het probleem irrelevant is aan deze forum(probleem met een spelletje). Is de hoofdvraag van deze topic nog steeds over de CSC-folder, dat (waarschijnlijk) wel relevant is aan deze forum.

Dus als er iemand weet hoe dat zit, (zie 1e post), zou ik dat alsnog graag horen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel graag. Nya, hoewel die dingetjes (op de nieuwe ATI driver na) er niks mee te maken heeft. Is het wel raar, want sinds L4D2 neit meer werkt, werkt L4D1 ook niet meer. (Hetzelfde probleem, CTD na intro video).

Dus dat zou moeten betekenen dat de nieuwe patch iets in dusverre heeft veranderd, dat L4D1 ook niet meer op me PC werkt. :sad

(Overigens is L4D1 non-steam versie. L4D2 is wél steamversie tho).

Maar heel graag dat je de oplossing hier post, weet je die te vinden. Ik zal dat ook doen.

btw: Hoewel het nu klinkt dat het probleem irrelevant is aan deze forum(probleem met een spelletje). Is de hoofdvraag van deze topic nog steeds over de CSC-folder, dat (waarschijnlijk) wel relevant is aan deze forum.

Dus als er iemand weet hoe dat zit, (zie 1e post), zou ik dat alsnog graag horen. :)

Over CSC probeer ik nu binnen te raken bij microsoft maar hoe ironisch ook krijg ik de tekst:

Het opgegeven product ID kon niet worden verwerkt vanwege een systeem- of netwerkfout. Probeert u het over een aantal minuten alstublieft nogmaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.