Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

fout melding: Error 0 running command SETUP.EXE (staat zo op het scherm)

al een paar dagen probeer ik FreeMill (CNCPortal − MecSoft Corporation ) te installeren. Na opgave van adres e-mail etc krijg je een password.

Het is een zelfextracting file.

Melding : This self extracting Zip file is password protected.

Please type the password: via e-mail verkregen , doe ik. Ik klik daarna op OK

waarna in het scherm Winzip Self-Extractor de fout melding verschijnt.

Als ik google blijkt de fout meer voor te komen, o.a. bij spellen, maar een oplossing heb ik nog niet. Systeem is Vista 64 bit.

Geplaatst:

Ik heb het geopend met Winrar en gextract en dat blijkt wel te werken.

Hoewel ik de Setup niet tot werken krijg daar ik over een Windows 7 - 64-bit systeem beschik. En ik denk dat bij dat 64-bit net het probleem ligt. Ik heb ook al compitabiliteitsmodus erop gezet maar het wil niet werken. Dus met winrar extracten lukt wel.

Geplaatst: (aangepast)

@Destke bedankt voor het snelle antwoord en je moeite. Ik heb het bestand met WinZip uitgepakt. Dubbelklik op de setup.exe file, geeft na invoeren password, dezelfde foutmelding.

Op m'n oude computer met windows XP lukt wel.:-) Zit op het thuis netwerk, dan doe ik het maar zo.

Het is, zoals je zei, waarschijnlijk een 64 bit probleem :sad Ik ben al blij dat het zo werkt.:santaclaus:

@stegisoft, je voorstel geprobeerd, zelfde foutmelding.

aangepast door adcnc
tik te langzzaam...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.