Ga naar inhoud

windows 7 en nvidea 9800gtx+

jocojoco

Aanbevolen berichten

Eerst met oude kaart geinstalleerd en dan andere kaart(9800gtx+) ingestoken en in veilig e modus(wat deze keer wel lukte) nieuwe drivers geinstalleerd, maar nog steeds niet in orde.

ook word mijn hdmi precies niet herkend want deze staat op standaart ipv mijn benq scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je niet eens een driver van laptopvideo2go.com proberen? INF file vervangen in de folder waar je hem installeert, en je kan kiezen uit honderden drivers.

Weet niet of dit een goed antwoord is, maar is het eerste dat bij mij opkomt. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben er eindelijk in geslaagd om deze werkend te krijgen.

Ik heb eerst terug een nieuwe installatie gedaan met de 8600 van Nvidea en deze werkte perfekt, dan heb ik mijn 9800 ingestoken en kon mijn scherm niet volledig gebruiken (1280 op 720 ipv 1920 op 1080) maar er was wel beeld.

toen drivers er af gesmeten , terug zwart scherm.

terug systeem herstel en dan drivers proberen te installeren maar deze nam hij ook niet.

dan cd van 9800gtx geplaatst en ook Nvidea physx geinstalleerd,

beeldscherm verwijdert in aparaatbeheer opnieuw opgestart en terug cd geprobeerd met originele driver voor 9800gtx en plotseling was het in orde,

Blijkbaar toch een herkeningsprobleem want met de 8600 was het direct in orde.

aan iedereen bedankt voor de hulp maar deze topic mag van mij afgesloten worden

Greetz:ciao:

Joco:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.