Ga naar inhoud

HP pavilion of Goldline pc

kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Kan iemand mij helpen. Welke pc zou de beste keus zijn? De pc die weldra in de Makro is de HP of de goldline uit nederland?

Dank u wel!

1) HP Pavilion p6215be

Intel E5300 (is dat wel een sterke processor?)

5 GB ram en 2tb harde schijf

Nvidia geforce G210 met 512 mb en dhmi

windows 7 64 bit

(en bij dat icoontje heeft dat meer 2 sterrekes van de 5)

600€

OF

Goldline pc van q-motion in nederland:

Core 2 quad q8400 (2.60 ghz) !

4096 MB ddr

1000 GB

512 MB Nvidea 9400 GT

600€

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel kost die Goldline van Qmotion?

Die HP is opzich geen slechte keuze, tenzij je gaat gamen?

Ik vind deze alleen wat duur, zeker omdat de processor niet echt sterk is.

Dan is die Godline echt wel een betere keuze, ben je bekend met in Nederland bestellen?

Of bijvoorbeeld bij Dell kan je een Inspiron 546MT kiezen, mits je deze anders configureert dan standaard (sommige onderdelen kan je bij Dell kiezen namelijk).

Wat ga je eigenlijk doen met Dell?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel kost die Goldline van Qmotion?

Die HP is opzich geen slechte keuze, tenzij je gaat gamen?

Ik vind deze alleen wat duur, zeker omdat de processor niet echt sterk is.

Dan is die Godline echt wel een betere keuze, ben je bekend met in Nederland bestellen?

Of bijvoorbeeld bij Dell kan je een Inspiron 546MT kiezen, mits je deze anders configureert dan standaard (sommige onderdelen kan je bij Dell kiezen namelijk).

Wat ga je eigenlijk doen met Dell?

Hoi,

Ze kosten alle 2: 600€

Ik heb nog nooit in nederland besteld. Is er iets dat ik moet weten? Buiten dat klavier.

gamen doe ik niet.

Die goldline van q-motion heeft toch een sterke processor enz?

thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ze kosten alle 2: 600€

Ik heb nog nooit in nederland besteld. Is er iets dat ik moet weten? Buiten dat klavier.

gamen doe ik niet.

Die goldline van q-motion heeft toch een sterke processor enz?

thx!

Ja, de processor van de Qmotion is (veel) sterker.

Alleen als er iets mis zou zijn met je pc, moet je hem weer opsturen en dergelijke.

Normaal is dit geen probleem, maar het kon zijn dat je dit niet leuk vind.

Overigens is die Dell volgens mij de betere keuze, daar komen ze gewoon naar je thuis moest er iets mis zijn met je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de processor van de Qmotion is (veel) sterker.

Alleen als er iets mis zou zijn met je pc, moet je hem weer opsturen en dergelijke.

Normaal is dit geen probleem, maar het kon zijn dat je dit niet leuk vind.

Overigens is die Dell volgens mij de betere keuze, daar komen ze gewoon naar je thuis moest er iets mis zijn met je pc.

Ahzo,

Maar als er iets aan die qmotion pc is dan doe ik die wel binnen in de winkel. Ik heb toch nog een oude pc die ik ondertussen kan gebruiken.

Maar zou die qmotion beter of slechter zijn dan die dell?

Want ik heb gezien dat die dell maar 640 gb harde schijf heeft en 650€ kost.

En ik heb al een tft scherm. En is de procesor van qmotion sterker dan die van dell?

Welke zou de beste keuze zijn dan?

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

HP is een goed merk, we hebben hier nog een oude xp uit het jaar 2001. Nog geen probleem mee gehad (hardware gezien dan). Die pc is nu wel zeer traag geworden. (niet dat ik hem nog gebruik maarja xD)

Ook hebben we een Windows vista van HP ongeveer een jaartje oud nu. nog steeds snel maar om te gamen stelt het niet echt iets voor. Als je een pc wil om te gamen is het af te raden om een pc van HP te kopen, zij hebben zo de neiging om oudere grafische kaarten te gebruiken maar dan met veel geheugen, zoals bij hun 'nieuwste' pc's: daar gebruiken ze de kaart "nvidia gt230 1.5GB" -> 1.5 gb lijkt veel maar qua performance stelt het niet zo veel voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HP is een goed merk, we hebben hier nog een oude xp uit het jaar 2001. Nog geen probleem mee gehad (hardware gezien dan). Die pc is nu wel zeer traag geworden. (niet dat ik hem nog gebruik maarja xD)

Ook hebben we een Windows vista van HP ongeveer een jaartje oud nu. nog steeds snel maar om te gamen stelt het niet echt iets voor. Als je een pc wil om te gamen is het af te raden om een pc van HP te kopen, zij hebben zo de neiging om oudere grafische kaarten te gebruiken maar dan met veel geheugen, zoals bij hun 'nieuwste' pc's: daar gebruiken ze de kaart "nvidia gt230 1.5GB" -> 1.5 gb lijkt veel maar qua performance stelt het niet zo veel voor.

Ahzo.

En wat vind je dan van volgende HP pc die weldra in de makro ligt.

Intel Core I5-750 processor

6 gb ram en 1,5 harde schijf

Nvidia gt 230 (wat je daar zelf zei)

Als je geen games speelt is dat dan een sterke maar vooral snelle pc?

800€

Link naar reactie
Delen op andere sites

De i5-750 processor van intel is inderdaad een snelle cpu, en ram heb je zeker ook genoeg + de videokaart is ook zeker voldoende voor een aantal spelletjes te spelen op lage tot gemiddelde graphics.

Maar wat wil je er eigenlijk mee doen?

Om te werken is het zeker een zeer goed systeem, en voor alle andere dingen die je zou willen doen.

aangepast door pcnewbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.