Ga naar inhoud

Tutorial filmpjes

JOHANVAN

Aanbevolen berichten

Hallo,

het afspelen van filmpjes inzonder tutorials leidt steevast tot frustraties: onscherp, onduidelijk en verschrikkelijk flets van beeld. Ik heb soms de indruk dat er een veel te lage resolutie is gebruikt. Indien dit zo is zouden ze er beter geen op het web zetten. Maar ook de toegevoegde DVD's zoals bij Photoshop Creative om er maar één te noemen geven steevast onduidelijke grote fletse beelden. Enkel de stem is zeer herkenbaar.

Ofwel heb ik iets nog niet ingesteld ofwel heb ik het juiste programma niet te pakken.

Ik probeerde al heel wat mediaspelers uit maar het resultaat is meestal om bij te schreien.

QuickTime speler , Windows Media speler( de ik weet niet hoeveelste versie al reeds), Camtasia, Nero, FLV enz...enz...

Weet er iemand raad?

JOHANVAN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kweezie Wabbit,

hierbij graag de gevraagde specificaties:

Operating System:MS Windows XP Home SP3

CPU:Intel Core 2 Duo E 4400@2.00GHz

Conroe 65nm Architecture

Grafische Kaart: Plug and play monitor on NVIDIA GeForce 7100 GS

512 MB GeForce 7100 GS(XFX Pine Group)

Motherboard: ASUSTeK Computer INC. P5VD2-VM (socket 775)

VIA P4M900/CN896/VN896/PT890 Chipset

RAM: 1.0GB Corsair Single Channel DDR2@267MHz (4-4-4-12)

Hopelijk ben ik volledig genoeg geweest.

Met dank voor Uw hulp bij voorbaat,

JOHANVAN

PS. Het beeld is zeer goed op de monitor, scherp en met kwaliteit.

aangepast door JOHANVAN
Iets vergeten te melden !!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kwaliteit is echt goed dus weet ik niet goed waaraan het dan werkelijk zou kunnen liggen.

Ik laat die discussie nog even open...mag het?

In ieder geval hartelijk dank voor de gedane moeite.

Is mijn grafische kaart goed genoeg...ik vreesde een beetje dat daar de problemen lagen.

JOHANVAN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.