Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, sinds ongeveer een week heb ik een probleem met mijn computer. Na het opstarten kan hij ineens uitvallen,soms tijdens het opstarten soms na enkele minuten er is geen lijn in te ontdekken. Vaak start hij dan vanzelf weer opnieuw op, het gebeurd dan ook dat hij halverwege het opstarten weer uitvalt en opstart. Daarom denk ik dat het geen software probleem is want er is dan nog niets geladen. Soms slaat hij helemaal uit en krijg ik hem niet meer aan met de aan knop, die reageert dan helemaal niet meer. Als ik dan echter de stekker van de voeding er een paar seconden uittrek, reageert hij ineens weer wel.

Het rare is wel dat als hij eenmaal door het opstarten en uitvallen heen is, dan kan hij uren probleemloos draaien en kan ik alle programma's en internet (zoals ik nu ook aan het doen ben) gebruiken. Totdat ik hem uit zet en weer opnieuw wil starten en het hele circus weer opnieuw begint.

Wat ik zelf al wel gedaan heb is dat ik hem opengemaakt heb en al het stof verwijderd.

Wie weet antwoord.

groeten gerard

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.